زنگ خطر بارسلونا برای اتلتیکومادرید

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در این رقابت با رکورد ۷۶۷ بازی با پیراهن بارسلونای ژاوی هرناندز برابری کرد

لیونل مسی ستاره و کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا - LLUIS GENE / AFP

تیم فوتبال بارسلونا در دیداری مهم از هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ و پس از حذف در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته، مقابل پی اس جی به مصاف تیم فوتبال اوئسکا که در انتهای جدول قرار دارد رفت و با درخشش مسی موفق شد ۴ بر۱ به پیروزی برسد.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در این رقابت با رکورد ۷۶۷ بازی با پیراهن بارسلونای ژاوی هرناندز برابری کرد و درمسابقه بعدی بارسا می‌تواند این رکورد را از آن خود کند و به نظر می‌رسد برای سال‌های طولانی دست‌نیافتنی خواهد بود.

تیم بارسا در حالی پا به این مسابقه گذاشت که حذف زودهنگام آن‌ها از مسابقات اروپایی با توجه به نتیجه بازی رفت مقابل پی اس جی که محتمل به نظرمی‌رسید، شوک بزرگی به تیم و هواداران این تیم وارد کرده بود و آن‌ها می‌دانستند که باید تمرکز خود را معطوف مسابقات لیگ و فینال کوپا دل ری کنند. بارسا در این دیدار بسیار با انگیزه کار را آغاز کرد اما این اوئسکا بود که در همان ابتدای کار می‌توانست دروازه بارسا را باز کند. مسی که در این هفته‌ها روحیه گلزنی خود را پیدا کرده است خیلی زود موفق شد در دقیقه ۱۳ با یک شوت دیدنی از فاصله بیست متری دروازه تیم مهمان را باز کند و بارسا را یک بر صفر پیش انداخت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برتری بارسا بعد از گل نیز ادامه داشت و این بار نوبت به گریزمان رسید تا در دقیقه ۳۵ با یک شوت مهارنشدنی از پشت محوطه جریمه دروازه اوئسکا را برای بار دوم باز کند. این پایان کار در نیمه نخست نبود و تیم مهمان موفق شد روی یک ضربه پنالتی به گل برسد و نیمه نخست با نتیجه ۲ بر ۱ به پایان رسید.

نیمه دوم، بازی مقداری متعادل‌تر پیگیری شد اما این بارسا بود که توانست دو گل دیگر توسط اسکار مینگسا و مسی به ثمر برساند و این رقابت چهار بر یک به سود بارسلونا خاتمه یافت. مسی در این مسابقه رکورد دیگری را از خود به جا گذاشت، او تا این جای کار توانسته در مسابقات این فصل لالیگا ۲۰ گل به ثمر برساند و موفق شده است تا برای سیزدهمین فصل متوالی در این مسابقات به رکورد ۲۰ گل یا بالاتر از آن برسد. با دو گلی که در بازی با اوئسکا به ثمر رساند هم‌اکنون در صدر جدول گلزنان بالاتر از سوارز با هجده گل زده قرار دارد.

رونالد کومان نیز در انتهای بازی از عملکرد مسی تمجید کرد و گفت: «مسی یک بازیکن خارق‌العاده است، گل اول او بسیار زیبا بود و او شایسته لقب ستاره بارسلونا است.

ما بازی قابل قبولی ارائه دادیم و بعد از حذف از لیگ قهرمانان به این پیروزی نیاز داشتیم. شش هفته پیش اختلافمان با اتلتیکومادرید ۱۱ امتیاز بود و حال به اختلاف ۴ امتیازی آن‌ها رسیده‌ایم و از این بابت بسیار خوشحالم.»

پیروزی‌های پیاپی بارسا در لیگ می‌تواند زنگ خطری برای اتلتیکو و سیمئونه باشد که به تازگی بردهای آن‌ها جای خود را به تساوی‌ها داده است. تیم فوتبال بارسلونا با کسب این پیروزی ۵۹ امتیازی شد و بالاتر از رئال مادرید در رده دوم جدول قرار گرفت.

بیشتر از ورزش