ایوانکا ترامپ؛ ادامه فعالیت در برنامه‌های خیریه

ایوانکا ترامپ در توزیع بیش از ۱۳۰۰ بسته غذا مشارکت کرد

مجریان طرح «قایق حیات» از ایوانکا ترامپ برای فعالیت اینستاگرامی‌اش تشکر کردند - TASOS KATOPODIS / AFP

ایوانکا ترامپ روز سه‌شنبه برای نخستین بار پس از ترک کاخ سفید در انظار عمومی ظاهر شد و «سیاست را کنار گذاشت» تا در فعالیت‌های خیریه شرکت کند.

به گزارش فاکس‌نیوز، خانم ترامپ با شرکت در طرح دولت پیشین موسوم به «از کشاورز به خانوار» در توزیع بسته‌های غذا در آپوپکای فلوریدا همکاری کرد.

بنابراین گزارش، خانم ترامپ در ملاقات با کشیش پاولا وایت مشاور معنوی دونالد ترامپ و سایر رهبران اعتقادی و اجتماعی در توزیع بیش از ۱۳۰۰ بسته غذا مشارکت کرد.

طبق گزارش‌ها یک منبع آگاه به فاکس‌نیوز گفته خانم ترامپ این بسته‌ها را بین افراد محرومی که نمی‌توانند شخصاً در این رویداد شرکت کنند و نیز قربانیان قاچاق انسان که در سرپناه‌های این منطقه زندگی می‌کنند پخش کرده است.

مجریان طرح «قایق حیات» از خانم ترامپ بابت فعالیت اینستاگرامی‌اش تشکر کردند و نوشتند: «قاچاق انسان جرم حقوق بشری است و به خودی خود فراتر از امور سیاسی جای دارد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مجریان این طرح گفتند: «امروز روز خوبی بود که در طرح قایق حیات سیاست را کنار گذاشتیم تا ایمان و حقیقت عامل اتحادمان باشد.»

آنان همچنین از «دولت در تمام سطوح، سران جوامع محلی و تمام سازمان‌های همکار که در تحقق این رویداد سهیم بودند» تشکر کردند.

خانم ترامپ در بازه پیش از کریسمس پارسال نیز در قالب این طرح در کنار خانم وایت غذا میان خانواده‌های نیازمند توزیع کرده بود.

بودجه این طرح که خانم ترامپ از حامیان اصلی آن بوده است از محل مصوبه «کمک‌های اولیه به خانواده‌ها در مقابله با ویروس کرونا» تأمین شده، مصوبه‌ای که ماه مارس گذشته برای کمک به آسیب‌دیده‌ترین اقشار از این ویروس تصویب شده بود.

این طرح در نظر دارد توزیع‌کنندگان محلی را به منابع غذایی محلی، نهادهای محلی و سایر مؤسسه‌های غیرانتفاعی وصل کند تا در رساندن محصولات مازاد به دست نیازمندان به یکدیگر کمک کنند.

به گزارش وزارت کشاورزی ایالات متحده، تا امروز ۱۴۴ میلیون و ۳۷۵ هزار و ۶۴ بسته غذای تازه، شیر، لبنیات و غذاهای پخته در قالب این طرح به دست آمریکایی‌های محروم در سراسر کشور رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد تا پایان ماه آوریل تا سقف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار غذا برای توزیع خواهد خرید.

© The Independent

بیشتر از جهان