کاخ باکینگهام: اظهارات مگان و هری «به‌طور خصوصی» در خانواده بررسی می‌شود

در بیانیه دربار بریتانیا گفته شده که خانواده سلطنتی با آگاهی از چالش‌های این زوج جوان «غمگین» شده‌اند

دوک و دوشس ساسکس، سال گذشته در توافق با کاخ باکینگهام از جایگاه خود در خانواده سلطنتی گذشتند-John Stillwell/Pool via Reuters/File Photo

کاخ باکینگهام روز سه‌شنبه اظهارات اخیر مگان مارکل و همسرش شاهزاده هری درباره مسائل نژادی در خانواده سلطنتی بریتانیا را «نگران‌کننده» خواند و گفت این موضوع «به‌طور خصوصی» توسط خانواده مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

خانم مارکل، که بیش از دو سال پیش با پسر ملکه الیزابت دوم ازدواج کرد، در یک گفتگوی تلویزیونی مسائلی را مطرح کرده که در سطح گسترده‌ای در رسانه‌ها بازتاب داشت، از جمله نگرانی خانواده سلطنتی بریتانیا از رنگ پوست فرزند او.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در بیانیه دربار بریتانیا گفته شده است که خانواده سلطنتی از آگاهی از چالش‌های این زوج جوان در سال‌های زندگی در بریتانیا «غمگین» شده‌اند و هری، مگان و آرچی فرزند آنها، همیشه اعضای دوست‌داشتنی خانواده سلطنتی خواهند بود.

دوک و دوشس ساسکس، که سال گذشته در توافق با کاخ باکینگهام از جایگاه خود در خانواده سلطنتی گذشتند و به ایالت کالیفرنیا در غرب ایالات متحده مهاجرت کردند، این ادعا را در برنامه «اپرا وینفری» در شبکه سی‌بی‌اس مطرح کرده‌اند.

مگان مارکل ۳۹ ساله در بخشی از اظهارات خود در این گفت‌وگوی ۹۰ دقیقه‌ای گفت که در دوران زندگی در میان اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا، در مقطعی کار به جایی رسید که این فکر به سرش می‌زد که دیگر تمایل برای ادامه زندگی ندارد.

بیشتر از جهان