موفقیت امارات در مهار کرونا با مایه‌کوبی نیمی‌ از جمعیت

فرودگاه ابوظبی از مسافران به‌طور رایگان تست کرونا می‌گیرد

امارات برنامه مایه‌کوبی سراسری برای ایمن سازی افراد در برابر کووید-۱۹ را در دسامبر ۲۰۲۰ آغاز کرد- KARIM SAHIB / AFP

اداره مدیریت بحران و فوریت‌های امارات متحده عربی روز سه‌شنبه اعلام کرد با تزریق واکسن به ۴۸ درصد از جمعیت آن کشور، هدف‌گذاری دولت برای مایه‌کوبی نیمی از کل جمعیت در ماه مارس به موفقیت نزدیک می‌شود.

به گزارش شبکه العربیه به نقل از این اداره دولتی، ۳ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر در امارات تاکنون واکسن زده‌اند، که حدود ۶۴.۵ درصد آنها افراد سالخورده هستند که در معرض خطر بزرگتری در همه‌گیری قرار دارند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

امارات برنامه مایه‌کوبی سراسری برای ایمن سازی افراد در برابر کووید-۱۹ را در دسامبر ۲۰۲۰ آغاز کرد و هدف اولیه این بود که نیمی از جمعیت تا مارس ۲۰۲۱ واکسینه شوند. این برنامه تا دسامبر امسال ادامه خواهد یافت.

با وجود آن که روند ابتلا به ویروس در این کشور ثروتمند حاشیه جنوبی خلیج فارس در هفته‌های اخیر نزولی بوده است، هفت بیمارستان جدید نیز قرار است در ماه جاری میلادی برای مراقبت از بیماران کووید-۱۹ افتتاح شود.

با افتتتاح این هفت بیمارستان، دو هزار و ۵۸ تخت جدید به شبکه درمانی امارات اضافه می‌شود، که ۲۹۲ تخت آن به موارد حیاتی اختصاص خواهد یافت. فرودگاه ابوظبی نیز از مسافران به‌طور رایگان تست کرونا می‌گیرد.

بیشتر از جهان