چرا پلیس به خانه بارسا یورش برد؟

پلیس تحقیقات جرایم مالی این باشگاه را آغاز کرده و گزارش‌های تأیید نشده‌ای مبنی بر بازداشت مدیران این باشگاه منتشر شده است

بارسا به دلیل مشکلات مالی در آستانه ورشکستگی است -  LLUIS GENE / AFP 

پلیس ایالت کاتالونیای اسپانیا روز دوشنبه به ورزشگاه اف‌سی بارسلونا حمله کرد و گزارش‌هایی مبنی بر بازداشت رئیس سابق این باشگاه و سه نفر دیگر انتشار یافته است.

پلیس گفت که چندین مورد جستجو و بازداشتی از سوی واحد جرایم مالی انجام شده است، اما جزییات بیشتری در این باره ارائه نداد.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که بازداشت شدگان شامل ژوزپ ماریا بارتومئو، رییس سابق باشگاه، اسکار گراو، مدیر عامل کنونی باشگاه، رومان گومز پونتی، رئیس خدمات حقوقی و جاوم ماسفرر، مشاور بارتومئو هستند. این بازداشت‌ها هنوز تایید نشده است. اما باشگاه بارسلونا حمله روز دوشنبه به ورزشگاه معروف خود را در نوکمپ تأیید کرد و گفت که همکاری کاملی با پلیس دارد. این حمله کمتر از یک هفته قبل از انتخاب باشگاه رییس بعدی باشگاه صورت گرفته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش رسانه‌های اسپانیا، این باشگاه هرگونه تخلفی را انکار کرده و حسابرسی مستقلی را در رابطه با شرکت بازاریابی خود آغاز کرده است.

باشگاه بارسلونا به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و مشکلاتی که سال گذشته میان بارتومئو و لیونل مسی پیش آمد، دچار مشکلات مالی شده است.

لیونل مسی اسطوره، مهاجم و کاپیتان آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا و شاید بتوان گفت بهترین فوتبالیست دنیا، کسی که بیشتر از هر کس دیگری توانسته است توپ طلای فوتبال جهان را به خود اختصاص دهد، کماکان در رأس اخبار ورزشی جهان قرار دارد. او در این فصل از رقابت‌ها به همراه بارسلونا، نتوانسته است آن اقتدار همیشگی خود را به نمایش بگذارد. او معتقد است که مشکلاتی که بارتومئو، رئیس فعلی این باشگاه، به همراه رونالد کومان، مربی آن تیم، ایجاد کرده‌‌اند، باعث شده است که تیم بارسا از شرایط همیشگی برخوردار نباشد. 

از دست دادن مهره‌های اصلی مانند سوارز و جذب نکردن بازیکنان کارآمد برای تیم، به دلیل مشکلات مالی ناشی از ورشکستگی این تیم بر اثر شرایط ناشی از ویروس کرونا، باعث شده است تا مسی و یارانش در این فصل از رقابت‌ها نتوانند نتایج قابل قبولی به‌دست آورند.

بیشتر از ورزش