یووه ضعیف و کسل‌کننده بازی می‌کند

با توجه به گلزنی رونالدو در این مسابقه، آن‌ها با تساوی یک بر یک مقابل تیم میانه جدولی متوقف شدند

واکنش رونالدو مهاجم تیم فوتبال یوونتوس پس از دریافت گل تساوی مقابل ورونا - Isabella BONOTTO / AFP

رقابت‌های سری آ ایتالیا هفته بیست و سوم خود را آغاز کرد و تیم یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی و یکی از مدعیان کسب «اسکودتو» در سال جاری، مقابل هلاس ورونا به میدان رفت. یووه می‌توانست با پیروزی در این دیدار با اختلاف هشت امتیاز به صدر جدول برسد و کماکان در کورس قهرمانی با تیم‌های شهر میلان باقی بماند.

تیم فوتبال یوونتوس در این دیدار که آسان به نظر می‌رسید، غایبان زیادی داشت که به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌توانستند برای یووه بازی کنند. آلوارو موراتا، دیبالا، جورجو کیه‌لینی و بونوچی از مهمترین مصدومان یووه در این بازی بودند که نبود آن‌ها کار را برای پیرلو بسیار سخت کرده بود. تیم یووه که به سه امتیاز این بازی احتیاج مبرم داشت، در این رقابت مهم نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد و با توجه به گلزنی رونالدو در این مسابقه، آن‌ها با تساوی یک بر یک مقابل تیم میانه جدولی متوقف شدند.

این نتیجه باعث شد تا فاصله آن‌ها با اینتر در صدر جدول به ۱۰ امتیاز برسد. اما جدا از نتیجه، بازی ضعیف یووه در طول جریان بازی در تمامی نقاط زمین بود که نگاه کارشناسان را به خود جلب کرد. آن‌ها معتقدند که این تیم، حتی با گلزنی‌های رونالدو در این فصل از رقابت‌ها هم نمی‌تواند به قهرمانی برسد و شاید بهتر باشد فقط برای کسب سهمیه تلاش کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آندره پیرلو در پایان بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: «واقعا ناامیدکننده بود. ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. حتی فرصت این را داشتیم که نتیجه را دو برابر کنیم. ما مجبور بودیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و این طبیعی است که آن‌ها تجربه بازیکنان اصلی را ندارند. ناچار شدیم بعضی بازیکنان را در پست‌های غیرتخصصی بگذاریم و چاره‌ای غیر از این هم نداشتیم. فقط ما نیستیم که بازیکنانی مثل موراتا و دیبالا را در اختیار نداریم. تیم‌های دیگر هم اگر چنین شرایطی داشتند نتیجه به این شکل رقم می‌خورد.»

آنتونیو کاسانو، یکی از بازیکنان صاحب‌نام سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه‌های میلان و آ.اس. رم، پیش از مسابقه این دو تیم، در مصاحبه‌ای‌ جنجالی عنوان کرد که بزرگترین اشتباه یووه در این چند سال اخیر، به خدمت گرفت رونالدو بوده است. او معتقد است که جذب بازیکنی مثل رونالدو فقط برای فتح لیگ قهرمانان اروپا بوده است که در این چند سال به آن هم دست پیدا نکرده‌اند. از نظر او، یووه بدون رونالدو نیز می‌توانست قهرمانی در سری آ را به دست آورد همان‌طور که قبلا هم موفق شده بود.

رونالدو خوب می‌داند که چطور باید گل بزند اما پیرلو علاقه‌مند به طراحی در بازی است که به نظر می‌رسد رونالدو در این مدل بازی‌ها نمی‌تواند برای یووه موثر باشد اما با تمام این تفاسیر، کاملا مشخص است که تیم یووه در این فصل از رقابت‌ها، فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی را به نمایش نمی‌گذارد و این موضوع مستقیما به کادر مربیان این تیم برمی‌گردد؛ نمایشی که در بازی با ورونا کاملا مشهود بود و چهره ناراضی رونالدو از نتیجه و عملکرد تیم در انتهای بازی، گویای این مسئله بود.

تیم یوونتوس با کسب این تساوی با ۴۶ امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند.   

بیشتر از ورزش