سیتیزن‌ها در کمین برای قهرمانی

تیم فوتبال سیتی با برد مقابل آرسنال به رکورد ۱۸ پیروزی پیاپی در تمامی رقابت‌ها رسید

کوین دی بروینه هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی - Shaun Botterill / POOL / AFP

تیم فوتبال منچسترسیتی در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلستان در یکی از حساس‌ترین دیدارها به مصاف آرسنال در میانه ‌جدول رفت و موفق شد با تک گل رحیم استرلینگ در این رقابت مهم به پیروزی برسد.

تیم فوتبال آرسنال که در ورزشگاه امارات شهرلندن میزبان این مسابقه حساس بود، می‌توانست با پیروزی در این رقابت خود را تا رده هشتم جدول بالا بکشد، آن‌ها در این روزها به دلیل نوسانات زیاد در نتیجه‌گیری جایی بهتر از رده دهمی در اختیار ندارند و آرتتا در این فصل از رقابت‌ها نتوانست خواسته هواداران را برآورده کند.

تیم فوتبال منچسترسیتی نیز که در ابتدای فصل نتایج ضعیفی کسب کرده بود، حالا با جهشی باورنکردنی خود را در صدر جدول می‌بیند و می‌دانست با این پیروزی می‌تواند اختلاف خود را به ۱۳ امتیاز با تیم دوم جدول برساند. سیتی در این مسابقه کوین دی بروینه هافبک بلژیکی خود را پس از مدت‌ها غیبت به دلیل مصدومیت در اختیار داشت که این موضوع به قدرت تهاجمی این تیم اضافه می‌کرد. سیتیزن‌ها در همان ابتدای بازی با شوت استرلینگ روی پاس زیبای محرز به گل رسیدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیم آرسنال پس از دریافت گل بسیار دستپاچه عمل کرد و نتوانست از موقعیت‌های به‌دست آمده برای زدن گل تساوی به خوبی استفاده کند. نیمه دوم نیز بازی بسیار متعادل پیگیری شد و به نظر می‌رسید که آرسنال توانایی باز کردن دروازه سیتی را ندارد. منچسترسیتی به سه امتیاز این بازی احتاج مبرم داشت تا بتواند اختلاف خود را با صدر جدول حفظ کند. تعویض‌های آرتتا نیز نتوانست کارساز شود و در نهایت این بازی با تک گل سیتی به پایان رسید و آن‌ها تا پیش از بازی یونایتد به اختلاف ۱۳ امتیازی رسیدند.

گواردیلا سرمربی اسپانیایی و موفق سیتیزن‌ها در پایان بازی گفت: «ما بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. همیشه بازی کردن مقابل تیم آرتتا بسیار دشوار است و به همین دلیل من اعتبار زیادی برای این پیروزی به بازیکنانم می‌دهم. آرتتا فرد با دانشی است و تعریف من هیچ ارتباطی به دوستی مشترک ما ندارد، او بسیار باهوش است و فوتبال را به خوبی می‌داند. مردم به بردهای ما نگاه می‌کنند و فکر می‌کنند که به آسانی به دست می‌آید. من بابت این پیروزی بسیار خوشحال هستم چرا که به آن احتیاج داشتیم. اما هنوز کار تمام نشده است و باید به فکر بازی‌های دیگر باشیم.»

 تیم فوتبال سیتی با برد مقابل آرسنال به رکورد ۱۸ پیروزی پیاپی در تمامی رقابت‌ها رسید و این برد یازدهمین پیروزی خارج از خانه آن‌ها در این فصل از رقابت‌ها به حساب می‌آید. سیتیزن‌ها با کسب این برد ارزشمند ۵۹ امتیازی شدند و تخته گاز به سوی قهرمانی پیش می‌روند.

بیشتر از ورزش