«محمد صلاح به ماندن طولانی‌مدت در لیورپول متعهد است»

شایعاتی نیز وجود دارد که صلاح مایل به جابجایی است و ممکن است لیورپول را ترک کند

هنوز دو سال از قرارداد فعلی صلاح در آنفیلد باقی مانده است- TIM KEETON / POOL / AFP

دژان لوورن، مدافع سابق لیورپول، عقیده دارد که محمد صلاح، هم‌تیمی قدیمی‌ او، به دلیل پیوند تنگاتنگی که با این باشگاه دارد‌، احتمالا مدت‌ها در آنفیلد باقی خواهد ماند.

لوورن، که فینالیست جام جهانی است، تابستان گذشته پس از افتادن از چشم یورگن کلوپ، سرمربی تیم، لیورپول را ترک کرد و به تیم زنیت روسیه منتقل شد. از زمان جدایی وی، سرخ‌پوشان در خط دفاع با بدشانسی‌های وحشتناکی روبه‌رو شدند؛ ویرجیل ون دیک، جو گومز و جوئل ماتیپ، هر سه، با مصدومیت‌ فصل را به پایان بردند.

لیورپول در طرف دیگر زمین نیز به شدت آسیب دیده است؛ چهار بازی بدون گل و در بعضی مواقع، ناتوانی در نمایش یک بازی روان، به صحبت درباره ضرورت تغییرات و تزریق خون جدید به تیم منجر شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شایعاتی نیز وجود دارد  که صلاح مایل به جابه‌جایی است و ممکن است لیورپول را ترک کند. به ویژه پس از مصاحبه‌ای که با رسانه‌های اسپانیایی داشت و نیز تعریف و تمجید اخیر کارل-هاینتس رومنیگه، مدیرعامل بایرن‌مونیخ و علاقه احتمالی‌ وی به جذب بهترین گلزن لیگ برتر.

اما لوورن، دوست نزدیک صلاح، می‌گوید که او دلیلی نمی‌بیند که فکر کند خروج صلاح قریب‌الوقوع است و در عوض، معتقد است که نتیجه محتمل‌تر، باقی ماندن طولانی‌مدت‌تر او در لیورپول است.

این فوتبالیست اهل کرواسی به برنامه تاک‌اسپورت گفت: «من هنوز با «مو» صلاح در ارتباط هستم. ما بهترین دوستان یکدیگر هستیم. ما درباره همه‌چیز صحبت می‌کنیم. مو هم به خودش، هم به لیورپول و هم به همه هوادارانش متعهد است. وقتی خوب بازی نمی‌کند، بزرگ‌ترین منتقد خودش است. برای من جای تعجب نیست که او الان به تنهایی دارد خوب بازی می‌کند. ببینید چقدر گل زده! او در حال حاضر در وضعیت شگفت‌انگیزی است.[صلاح و لیورپول] به یکدیگر عشق دارند. من می‌بینم که چنین رابطه‌ای هست. پس چرا [نماند]؟ مو در ۲۸ سالگی در بهترین سن فوتبال خود است. شاید کمی بزرگتر به نظر برسد اما او اینک در اوج فرم و  تناسب است. چرا چهار، پنج یا شش سال دیگر نماند؟»

هنوز دو سال از قرارداد فعلی صلاح در آنفیلد باقی مانده است. او در سه بازی اخیر خود در لیگ، سه گل به ثمر رساند. علی‌رغم تزلزل کلی سرخ‌پوش‌ها، وی در این دوره از رقابت‌های برتر، ۱۶ گل زده است؛ حداقل سه گل بیشتر از هر بازیکن دیگر.

© The Independent

بیشتر از ورزش