اتهام آزار جنسی به خواننده جنجالی راک، قطع رابطه با مدیر قدیمی

مریلین منسون: این اتهامات، تحریف هولناک واقعیت است

مریلین منسون، خواننده و ترانه سرا- SUZANNE CORDEIRO / AFP

بنا بر گزارش‌ها، در پی چندین اتهام آزارگری به مریلین منسون، تونی چولا، مدیر برنامه قدیمی وی، از او جدا شد.

یک منبع آگاه به مجله رولینگ استون گفته است چولا که در ۲۵ سال گذشته، مدیر برنامه منسون بوده، اکنون با این خواننده قطع رابطه کرده است.

این قطع ارتباط پس از آن صورت گرفت که ایون  ریچل وود، نامزد سابق منسون، او را به آزارگری جسمی و جنسی متهم کرد. پس از انتشار بیانیه‌ وود در این باره، زنان دیگری هم شروع به افشاگری عمومی کردند و منسون را به آزارگری متهم ساختند.

اما خواننده ترانه «ماب‌سن»، این اتهامات را تکذیب کرده و آن‌ها را «تحریف هولناک واقعیت» خوانده است.

چولا از سال ۱۹۹۶ مدیر برنامه منسون شد؛ یعنی همان سالی که این خواننده، آلبوم پرفروش خود به نام «فوق‌ستاره ضدمسیح» را بیرون داد.

به گزارش رولینگ استون، این مدیر برنامه با وجود چندین رویداد جنجال‌برانگیز و شکایت قضایی و از جمله اتهام حمله وی به ماموران حراست کنسرت، در کنار این خواننده (با نام واقعی برایان وارنر)، باقی مانده بود.

ایندپندنت برای پرسیدن نظر چولا، با وی تماس گرفته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیش از این تصمیم چولا، شرکت لوما ویستا هم که آثار منسون را ضبط می‌کند، از قطع رابطه‌ با این خواننده به دلیل همین اتهامات، خبر داده بود. موسسه استعدادیابی سی.ای.ای و برنامه‌های تلویزیونی «آمریکن گادز» و «کریپ‌شاو» نیز این خواننده را از فهرست خود حذف کرده‌اند.

وود که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ با منسون رابطه داشته، روز دوشنبه (اول فوریه) او را متهم کرده که به وی آزار می‌رسانده است. او در اینستاگرامش نوشت: «نام کسی که به من آزار می‌رساند، برایان وارنر است؛ همان که در جهان به مریلین منسون معروف است. از زمانی که نوجوانی بیش نبودم، شروع به فریب دادن من کرد و سال‌ها مرا به شدت آزار می‌داد. با شست‌وشوی مغزی و اعمال نفوذ، مرا وادار به تسلیم کرد.»

پس از انتشار مطلب این ستاره مجموعه تلویزیونی وست‌ورلد، زنان بیشتری جلو آمدند و اتهامات خودشان را مطرح کردند.

منسون این اتهامات را تکذیب کرده است و می‌گوید: «روابط صمیمانه‌ام همیشه با افراد همفکر و بر اساس رضایت کامل بوده است. واقعیت همین است و اهمیت ندارد که اکنون دیگران چرا و چطور می‌خواهند گذشته را تحریف کنند.»

به تازگی، کوری فلدمن، ستاره فیلم گونیز، هم منسون را متهم کرده که «ده‌ها سال آزگار، کارش آزارگری روحی و روانی بوده است».

فلدمن ادعا کرده که این خواننده راک از اواخر دهه ۹۰، فریب دادن وی را آغاز کرده است.

© The Independent

بیشتر از موسیقی