علی انصاریان در وضعیت خواب مصنوعی قرار گرفت

شرایط جسمانی علی انصاریان وخیم است

به دلیل سطح پایین اکسیژن خون، علی انصاریان به کمای مصنوعی رفت - عکس از باشگاه خبرنگاران

پزشک معالج علی انصاریان اعلام کرد که این بازیکن پیشکسوت فوتبال، به علت کاهش شدید سطح اکسیژن خون، به کمای مصنوعی رفته و شرایط جسمانی او بسیار وخیم است.

محمدرضا هاشمیان درباره شرایط علی انصاریان و شایعات پیرامون مرگ وی گفت، شرایط او نسبت به روز گذشته بحرانی‌تر شده است. او افزود همه طراحی‌های ما برای درمان او به هم ریخته است اما مانند بیماران دیگر درمان انصاریان نیز، در حال پیگیری است.

پزشک علی انصاریان ادامه داد متأسفانه شرایط ایشان اصلاً پایدار نیست و تحت تهویه مکانیکی قرار دارند. با توجه به شدت درگیری ریوی که داشتند، تصمیم گرفتیم ایشان را در به وضعیت خواب مصنوعی ببریم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در همین رابطه حامد اژدری، داماد خانواده انصاریان در گفتگویی تلفنی با ایسنا و به نقل از پزشک آقای انصاریان اظهار داشت که در صورت تداوم وضعیت فعلی، علی انصاریان بیش از دو ساعت دوام نخواهد آورد. او ادامه داد اکسیژن حداقل باید روی ۹۰ باشد، اما اکنون اکسیژن او روی ۳۰ درصد است که خیلی‌خیلی پایین است و ضربان قلب او بالاست، امیدمان خیلی کم است.

او از مردم خواست تا برای علی انصاریان دعا کنند تا شاید معجزه‌ای شود.

علی انصاریان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد. او پس از پایان دوره ورزشی، به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون روی آورد.

بیشتر از ورزش