روزهای سخت علی انصاریان

 پزشکان معالج انصاریان به خبرگزاری‌ها گفته‌اند که ریه‌های او به شدت درگیر ویروس کرونا شده است

علی انصاریان فوتبالیست با سابقه ایرانی که به کرونا مبتلا شده- عکس از مهر

رسانه‌های ایران می‌گویند علی انصاریان فوتبالیست با سابقه ایرانی که به کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری است، حالش رو به وخامت است.

 پزشکان معالج او به خبرگزاری‌ها گفته‌اند که ریه‌های انصاریان به شدت درگیر ویروس کرونا شده و با اینکه چند روزی است مراقبت‌های ویژه‌ای از او صورت می‌گیرد اما هنوز شرایط ریه‌هایش بهتر نشده است. برخی از نزدیکان آقای انصاریان و کابران شبکه‌های اجتماعی از ابتلای او به ویروس کرونای جهش‌یافته نوشته‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پزشکان معالج علی انصاریان می‌گویند هر چند او به هوش است و به اتفاقات اطرافش واکنش نشان می‌دهد اما درگیری ریه‌هایش با کرونا اوضاع را برای او سخت و طاقت‌فرسا کرده است.

روزنامه شرق نوشته که یکی از دوستان انصاریان که چهارشنبه شب در بیمارستان حضور داشته می‌گوید: «ریه‌های علی هم بالای ۸۰ درصد درگیر کرونا شده و هر چند به خواب مصنوعی نرفته است اما شرایط مناسبی ندارد و محتاج دعای مردم است تا بتواند این روزهای سخت را پشت سر بگذارد.»

خبر درگذشت مهردادمیناوند فوتبالیست با سابقه که همزمان با علی انصاریان به کرونا مبتلا شد و روز گذشته درگذشت موجی از نگرانی را در میان دوستداران علی انصاریان به همراه داشته‌است.  

بیشتر از جهان