نادال: وقت آن است که در مورد تنیس صحبت کنیم، نه قرنطینه

اسطوره ۳۴ ساله تنیس به دنبال بیست و یکمین عنوان گرند اسلم خود است

رافائل نادال و نواک جوکوویچ، مردان شماره ۲ و ۱ دنیای تنیس، اولین طعم حضور در مسابقات را در شهر آدلاید استرالیا تجربه کردند و حالا قرار است در مسابقات رسمی ای تی پی کاپ تیم‌های اسپانیا و صربستان را در چاشی جدید هدایت کنند که قرار است از روز سه‌شنبه کار خود را در شهر ملبورن آغاز کند  و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

تیم اسپانیا سال گذشته در این مسابقات در دیدار پایانی رقابت را به تیم صربستان و جوکوویچ واگذار کرد. مسابقات تنیس آزاد استرالیا قرار است پس از این مسابقات از تاریخ ۸ فوریه کار خود را آغاز کند. نادال پیرامون قرنطینه وحاشیه‌هایی که در آن زمینه به وجود آمده است، گفت: «وقت آن است که به بازی تنیس بپردازیم و و هواداران تنیس را در سراسر جهان سرگرم کنیم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نادال ۳۴ ساله که در تابستان گذشته توانست بیستمین عنوان گرند اسلم خود را به دست آورد، حال به دنبال بیست و یکمین عنوان خود در این سری رقابت‌ها است. او در مسابقات نمایشی که در شهرآدلاید برگزار شد، دومینیک تیم را در ۲ ست شکست داد و به نظر می‌رسید از آمادگی بالایی برخوردار باشد. او پس از رسیدن به شهر ملبورن در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «می‌دانستیم که پس از ورود به استرالیا باید در قرنطینه قرار بگیریم، اما فکر می‌کنم که دیگر تمام شده و فقط باید در مورد تنیس صحبت کنیم. ما برای بازی و مسابقه به اینجا آمده‌ایم و سعی داریم تا بازی خوبی برای هواداران این رشته در سراسر دنیا و اینجا در استرالیا به‌نمایش بگذاریم. ما سعی می‌کنیم برای افرادی که به خاطر شرایط سخت در خانه رنج زیادی می‌کشند، سرگرمی خوبی ارائه کنیم. البته شرایط با سال گذشته بسیار متفاوت است، و این موضوع برای بسیاری از ما غیرعادی به نظر می‌رسد. این اولین باری است که من یک هفته پیش از مسابقات گرند اسلم در یک رقابت سخت شرکت می‌کنم، بنابراین شرایط کمی جدید و عجیب و غریب است. اما من همان بازیکن سابق هستم و آماده‌ام تا بهترین بازی خودم را به نمایش بگذارم.» 

نادال قرار است روز سه‌شنبه در اولین دیدار خود مقابل الکس دی مینور استرالیایی، در بازی انفرادی گروه دوم مسابقات ای تی پی کاپ در استادیوم رود لیور قرار گیرد. این مسابقات در سال جاری با حضور ۱۲ کشور در چهار گروه سه تیمی برگزار می‌شود و تیم اسپانیا در یک گروه دشوار با تیم‌های استرالیا و یونان هم‌گروه است. تیم صربستان، قهرمان دور گذشته این مسابقات، نیز با تیم‌های کانادا و آلمان هم گروه است.

بیشتر از ورزش