برد اینترمیلان حتی بدون سرمربی

استلینی، دستیار سرمربی تیم: از عملکرد اریکسن بسیار راضی هستیم و امیدواریم بتواند در پست جدید خود جا بیفتد

اریکسن، هافبک تیم فوتبال اینترمیلان - MIGUEL MEDINA / AFP

تیم فوتبال اینترمیلان پس از برد روحیه‌بخش در مقابل رقیب دیرینه خود، آ.ث.میلان، در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام حذفی ایتالیا، در آغاز هفته بیستم مسابقات سری آ ایتالیا به مصاف تیم میانه جدولی بنوونتو با مربیگری پیپو اینزاگی معروف رفت. اینتر در این دیدار سرمربی خود یعنی آنتونیو کونته را به‌دلیل اخراج از بازی در مسابقه قبلی مقابل فیورنتینا، دراختیار نداشت و کریستین استلینی، دستیار اول او، از کنار زمین تیم را هدایت می‌کرد.

تیم فوتبال اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، با ارسال اریکسون و اشتباه مدافع تیم رقیب و گل به خودی آن‌ها، پیش افتاد. تیم بنوونتو بعد از دریافت گل تلاش زیادی کرد. آن‌ها دریک صحنه مشکوک معتقد بودند که باید یک ضربه پنالتی به نفعشان اعلام ‌شود، اما داور اعتقادی به این موضوع نداشت و نیمه اول با همین تک‌گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم، اریکسون که به‌نظر می‌رسید بعد از بازی مقابل آ.ث.میلان روحیه خود را دوباره به‌دست آورده است، با یک شوت زیبا می‌توانست دروازه تیم میهمان را باز کند که با بدشانسی، توپش به تیرک دروازه برخورد کرد، اما حملات اینتر ادامه پیدا کرد تا این که لائوتارو مارتینز موفق شد در دقیقه ۵۷ گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ادامه، تیم میزبان موفق شد با گل دقیقه ۶۷ لوکاکو، دروازه بنوونتو را برای بار سوم باز کند. پیپو اینزاگی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، سعی کرد با چند تعویض و هجومی کردن تیمش، گل‌های خورده را جبران کند، اما نتیجه نگرفت و در نهایت تیم اینتر موفق شد روی پاس در دقیقه ۷۹ اریکسون به لوکاکو، گل چهارم خود را نیز به‌ثمر برساند و این بازی با نتیجه چهار بر صفر به سود اینتر به پایان رسید.

در انتهای بازی، استلینی، دستیار کونته، از عملکرد بازیکنان رضایت کامل داشت و معتقد بود که به دلیل فشرده‌بودن مسابقات، ممکن است بازیکنان نتوانند عملکرد خوب خود را در هر مسابقه تکرار کنند. او با اشاره به غیبت کونته اضافه کرد که بازیکنان می‌دانستند در نبود سرمربی باید چگونه رفتار کنند و سعی کردند تا ثبات خود را حفظ کنند. او درباره اریکسون، که به تازگی به ترکیب اصلی تیم اضافه شده است، گفت: «از عملکرد او بسیار راضی هستیم و امیدواریم بتواند در پست جدید خود جا بیفتد. او امروز بسیار خوب بازی کرد و در دفاع  هم عالی ظاهر شد.»

لوکاکو با دو گلی که در این رقابت به ثمر رساند، مجموع گل‌های خود را به عدد ۱۴ رساند و در رده دوم جدول گلزنان، پشت سر رونالدو جای گرفت. تیم فوتبال اینتر هم در جدول سری آ ایتالیا با کسب این پیروزی و ۴۴ امتیاز، در رده دوم قرار دارد.

بیشتر از ورزش