تعویق دوباره زمان نمایش فیلم جدید جیمز باند

«وقتی برای مردن نیست» پیش از آن‌که همه‌گیری زمان پخشش را عقب بیندازد، قرار بود آوریل ۲۰۲۰ اکران شود

تبلیغات شهری برای فیلم «وقتی برای مردن نیست» در شهر بانکوک در فوریه۲۰۲۰، پیش از آن‌که زمان نمایش آن چندبار به تعویق بیفتد- Mladen ANTONOV / AFP

ممکن است که به‌‌علت به‌تأخیر طولانی زمان نمایش، مجبور شوند صحنه‌های جدیدی را برای فیلم «وقتی برای مردن نیست» فیلم‌برداری کنند. 

این فیلم جیمز باند در اصل قرار بود در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ اکران شود، اما یکی از نخستین فیلم‌هایی شد که پخش آن به‌سبب همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ به‌تعویق افتاد. 

شرکت‌های یونیورسال و ایون‌پیکچرز خیلی زود زمان اکران فیلم را از۲۰۲۰ به آوریل ۲۰۲۱ موکول کردند، اما به‌تازگی تصمیم گرفته‌اند که آن را برای شش ماه دیگر نیز به تعویق اندازند. 

این تصمیم ظاهرا برای آن است که تهیه‌کنندگان ممکن است نیاز به فیلم‌برداری صحنه‌هایی جدید برای فیلم داشته باشند تا پیشرفت فناوری‌های مورد استفاده باند را نشان دهد. 

به گزارش نشریه سان، ابزارهای به‌روز شخصیت دنیل کریگ آن‌قدر تاریخ‌گذشته شده است که انگار او «ابزاری متعلق به دهه‌ها قبل که دیگر استفاده نمی‌شود را با خود حمل می‌کند». 

گزارش شده است که بسیاری از حامیان مالی فیلم، که ظاهرا شامل نوکیا و امگا می‌شود، از این‌‌که ببینند هنگام انتشار نهایی فیلم مدل‌های خیلی قدیمی از محصولات آن‌ها در آن نمایش داده می‌شود، خشنود نخواهند شد. 

منبعی آگاه گفت: «این بدان معنی است که برخی از صحنه‌ها باید به‌دقت مورد تدوین مجدد قرار گیرند تا ابزار و محصولات به‌روزشده را نمایش دهند.» 

صحنه‌های اصلی که به گفته تهیه‌کنندگان نیاز به فیلم‌برداری مجدد دارد، شامل صحنه‌هایی است که مامور طراحی و تولید ابزارها به‌نام «کیو»، با ایفای نقش بن ویشاو را نشان می‌دهد. 

«وقتی برای مردن نیست» که همچنین شامل ستارگانی نظیر لاشانا لینچ، لیا سیدوکس و رامی ملک است، در حال حاضر قرار است هشتم اکتبر به‌نمایش درآید.

ایندیپندنت با دست‌اندرکاران فیلم باند برای اظهار نظر در این‌ باره تماس گرفته است.

© The Independent

بیشتر از فیلم