وقتی برای مردن نیست!

این پنجمین و آخرین ایفای نقش دنیل کریگ به‌عنوان مامور ۰۰۷ است

SONY PICTURES

نائومی هریس وعده داده است «پیچ و تاب عظیمی» در فیلم جدید جیمز باند «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die)، که پنجمین و آخرین ایفای نقش دنیل کریگ به‌عنوان مامور ۰۰۷ است، وجود خواهد داشت. 

نقش‌آفرینی دنیل کریگ در نقش این جاسوس برجسته شامل روایاتی است که فیلم‌های مختلف این مجموعه را به هم مرتبط می‌سازد و از قرار معلوم فیلم بعدی هم همین روند را پی خواهد گرفت، فیلمی که هم‌اکنون نیز بازگشت بسیاری از چهره‌های آشنا به آن اعلام شده است.

چهره‌های آشنا شامل نائومی هریس در نقش ایو مانیپنی است که در فیلم «سقوط آسمان» (Skyfall) معرفی شد به همراه رالف فینس در نقش آقای «ام» تازه استخدام‌شده و جفری رایت که نقش فلیکس لیتر، مامور سی‌آی‌ای را در فیلم «ذره‌ای آرامش» (Quantum of Solace) سال ۲۰۰۸ ایفا کرد.

خانم هریس که با مجله جی‌کیو صحبت می‌کرد گفت به نظر او فیلم‌نامه وقتی برای مردن نیست «بی‌نظیر» بوده و به محض شروع به خواندن نمی‌شود دیگر آن را زمین گذاشت.

او گفت: «این فیلم حلقه ارتباطی میان فیلم‌های سقوط آسمان و اسپکتر (Spectre) است اما با شگفت‌انگیزی‌های خیلی بزرگ به حدی که دهان تماشاچیان را باز نگاه دارد. به نظر من واقعا مردم را شگفت‌زده خواهیم کرد».

بعد از کناره‌گیری دنی بویل، کارگردان فیلم، فیلم‌نامه وقتی برای مردن نیست توسط فیبی والر بریج، خالق سریال «فلیبگ» (fleabag)، از نو مورد بازبینی قرار گرفت. از قرار معلوم تهیه‌کنندگان جیمز باند آنقدر از کار خانم والر بریج راضی بودند که در تلاشند تا او را برای فیلم بعدی نیز برگردانند.

وقتی برای مردن نیست قرار است ۳ آوریل ۲۰۲۰ در بریتانیا و ۸ آوریل ۲۰۲۰ در ایالات متحده راهی پرده سینماها شود.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/arts-entertainment/films

© The Independent

بیشتر از فیلم