جنیفر لوپز: کی گفته من بوتاکس زده‌ام؟

برخی از هواداران لوپز او را به ریاکاری متهم کردند

جنیفر لوپز در پاسخ به ادعاهایی مبنی بر آن که صورتش را بوتاکس کرده است، به هوادارانش گفت که هرگز عمل جراحی زیبایی نکرده است. 

«جی‌ لو» ویدیویی از صورت خود را پس از استفاده از یک ماسک از محصولات زیبایی جدید خود، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

این ستاره دنیای سرگرمی، در حالی که محصول خود را بر صورتش آزمایش می‌کند، در آن ویدیو می‌گوید:‌ «راستش را بخواهید، حتی یک خط هم روی صورتم نمی‌بینم، پوستم برق می‌زند و فوق‌العاده و سفت و عالی است.» 

این خواننده گفت که به نظرش، این ماسک، «ده سال از سنش کم کرده است.»

برخی از هواداران لوپز او را به ریاکاری متهم کردند و ادعا کردند که پوست شاداب این خواننده ۵۱ ساله، فقط محصول ماسک آرایشی و زیبایی نیست. 

یک نفر زیر آن ویدیو در پیامی نوشت:‌ «خانم! لطفا دست بردارید از این که انگار همه چیز ژنتیک و اقبال بلند است‌!!!»‌

دیگری نوشت:‌ «خیلی دوستش دارم. اما بیایید واقع‌گرا باشیم. این ماسک دلیل پوست زیبای او نیست. کار لیزر و دکتر پوست و دیگر درمان‌های ترکیب شده با کرم‌ها و مراقبت‌های پوستی در میان است. شما می‌توانید تمام عمر از این ماسک استفاده کنید، ولی پوستتان مثل او نباشد. این ماسک مثل توصیه سرآشپزی است که نیمی از دستور سری سس مخصوص خودش را به شما می‌گوید.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک دنبال‌‌کننده دیگر او گفت: «فقط خواستم بگویم که ابروها و پیشانی او وقتی که صحبت می‌کند یا تلاش می‌کند عضلات صورتش را حرکت دهد، از جایشان تکان نمی‌خورند…شما بدون شک بوتاکس زده‌اید. خیلی هم زده‌اید. و اشکالی هم ندارد. محض اطلاع.» 

جنیفر لوپز، در جواب این پیام نوشت:‌ «این صرفا صورت من است!!!… برای بار ۵۰۰ میلیونم می‌گویم … هرگز از بوتاکس یا درمان‌ها و جراحی‌های تزریقی استفاده نکرده‌ام!! محض اطلاع.»

او افزود: «این هم یک راز زیبایی دیگر جی لو: وقت‌تان را صرف مثبت‌تر بودن، مهربانی و بهتر کردن حال دیگران کنید، و وقت‌تان را صرف تلاش برای پایین کشیدن دیگرانی که شما را جوان و زیبا نگه می‌دارند، نکنید!!!» 

محصولات بهداشت و زیبایی پوست این ستاره، موسوم به «جی‌لو بیوتی»، در روز سال نو و سه سال پس از شروع کار تولید، تاسیس شد. 

این خواننده سال گذشته و هنگامی که به عنوان داور در برنامه «جهان رقص» شرکت کرده بود، درباره شان نزول اسم مستعار «جی لو»‌ برای خود صحبت کرد و گفت که این نام از هیوی دی، رپر فقید، الهام گرفته شده است. 

او در خلال آن برنامه گفت:‌ «جی‌لو از هیوی دی گرفته شده است.»

طبق ویدیویی که در «اکسس»‌منتشر شده است، لوپز گفت:‌ «هیوی دی را خاطرتان است؟ رپر بود. وقتی که داشتم روی اولین آلبومم کار می‌کردم، می‌آمد استودیو و همیشه مرا جنی لو خطاب می‌کرد. آن موقع پافی دوست‌پسرم بود و بنابراین، پافی و جنیفر لو، یا جنی لو، در ضبط‌ها شنیده می‌شد. انگار که دارند درباره ما حرف می‌زنند.»

او افزود: «به همین دلیل فکر کردم، اسم آلبوم را می‌گذارم جی‌لو.»

© The Independent

بیشتر از زندگی