عقربی در هواپیمای برزیلی مسافری را نیش زد

به مسافران توصیه شد تا قفسه‌های بالای سرشان را تا زمان فرود کامل هواپیما باز نکنند

نیش عقرب‌ها می‌تواند کشنده باشد- FLORIAN DAVID / AFP

حین پرواز یک هواپیما در برزیل، یک مسافر توسط عقرب گزیده شد. 

این مسافر که نامش اعلام نشده است، با پرواز ۹۱۸۵ خطوط برزیلی «جی او ال‌» از کامپیناس به فورتالزا سفر می‌کرد که حادثه رخ داد. 

در پروازی که در ماه ژانویه صورت می گرفت، مرد مسافری احساس کرد چیزی بر شانه‌اش افتاده است و بی‌‌توجه به ماهیت آن دستش را به سمت شانه‌اش برد تا آن را بردارد، و متوجه شد چیزی که در دست دارد، عقرب است. 

خدمه پرواز به سمت او شتافتند تا کمکش کنند و پس از فرود هواپیما، تیم پزشکی او را مورد مداوا قرار دادند. 

خطوط هوایی جی‌اوال گفت که هواپیما کاملا با گاز پاکسازی شده است و به مسافران توصیه شده تا قفسه‌های بالای سرشان را تا زمان فرود کامل هواپیما باز نکنند. 

سخنگوی جی‌او‌ال گفت:‌ «تیم پزشکی پس از فرود هواپیما در فوتالزا مسافر مورد نظر را مورد درمان قرار دادند و او بدون نشانه‌ای از ناخوشی، مرخص شد.»

 او گفت‌‌: «شرکت هوایی همچنین گفته است که عملیات پاکسازی و ضدعفونی با گاز را در هواپیما تشدید کرده و مقررات سختگیرانه‌ای را برای نظافت و ضدعفونی هواپیما در نظر گرفته است.»

«خطوط هوایی جی‌اوال از آن واقعه متاسف است و برای ارائه هرگونه حمایت لازم، با مسافر مورد نظر در تماس است.»

این اولین بار نیست که یک خزنده ترسناک در پرواز ماجراساز شده است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در فوریه ۲۰۱۹، مسافر پروازی از بوپال به مومبای، یک سوسک بزرگ را در ظرف صبحانه خود یافت. 

روهیت راج سینگ چائوهان، گفت که آن میهمان ناخوانده را در پرواز ای‌آی-۶۳۴ در تاریخ دوم فوریه، در ظرف «سامبار» یا سوپ عدس خود یافته است.

او  به نشریه تایمز هند گفت:‌«به خدمه پرواز ایر ایندیا اطلاع دادم، اما آنها توجهی نکردند. از آنجا که خدمه پرواز به حرفم گوش ندادند، غذا را به آنان بازگرداندم.»

«حتی به پذیرایی‌شان و دادن خوراکی به دیگر مسافران اعتراض کردم، اما فایده‌ای نداشت.»

علی‌رغم بی‌توجهی اولیه خدمه، خطوط هوایی بابت رویداد فوق پوزش خواسته است و بیانیه‌ای را در رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کرده است. 

در بیانیه آمده است:‌ «ما صمیمانه بابت آنچه روی داده است و در اثر آن، مسافر عزیز ما تجربه‌ای ناخوشایند با خوراک هواپیما در پرواز بوپال به مومبای از سرگذرانده است، متاسفیم.»

«ایر ایندیا همواره می‌کوشد که مسافران از خدمات ما خشنود باشند. ما این رویداد را با جدیت پیگیری کردیم و فورا طی اخطاری جدی، شرکت تولیدکننده غذای هواپیما را در جریان گذاشتیم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی