جنیفر لوپز: لباس پوشیدن مانند مدونا اقدام عجیبی نبود

جنیفر لوپز برای هالووین مانند مدونا دوست‌دختر سابق نامزدش لباس پوشید

خانم لوپز تصویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که در آن لباس عروس سفیدی بر تن داشت-American Broadcasting Companies, Inc. /ABC /AFP

جنیفر لوپز می‌گوید «اصلا عجیب نبوده» که برای هالووین مانند مدونا، دوست‌دختر سابق نامزدش، لباس بپوشد.

خانم لوپز درتاریخ ۳۱ اکتبر، تصویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که در آن لباس عروس سفیدی بر تن داشت که مدونا برای عکس روی جلد آلبوم سال ۱۹۸۴ خود با نام «مانند یک باکره» پوشیده بود. خانم لوپز در توضیح این عکس، قطعه‌ای از ترانه‌ای به همین نام در آن آلبوم را نوشت: «نمی‌دانستم چقدر گم شده بودم تا تو را یافتم». او این شعر را به نامزد خود، الکس رودریگز، ستاره سابق ورزش بیسبال، تقدیم کرد.

وقتی خانم لوپز در برنامه رادیویی اندی کوهن در ایالات‌متحده حاضر شد، از او پرسیده شد آیا «عجیب» نبوده است که مانند مدونا لباس بپوشد؛ وقتی این شایعه بود آقای رودریگز و مدونا در سال ۲۰۰۸ برای  مدت کوتاهی با هم رابطه داشته‌اند؟ آقای کوهن از خانم لوپز چنین پرسید: «آیا این عجیب نبود با توجه به این که شاید الکس برای مدت کوتاهی با مدونا رابطه داشته است؟»

خانم لوپز پاسخ داد: «نه که نبود. این داستان مربوط به یک گذشته دور است. اصلا عجیب نبود و او هم خیلی خوشش آمد.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

مدونا و رودریگز در سال ۲۰۰۸ چندین بار در عکس‌ها کنار هم دیده شدند ولی مدونا هرگونه رابطه عاطفی با او را انکار کرد. در بیانیه‌ای که در ژوئیه ۲۰۰۸ منتشر شد، خانم مدونا همچنین انکار کرد که او و همسرش، گای ریچی، در آن زمان تصمیم به طلاق داشتند. وی همچنین اظهار داشت که هیچ نقشی در تخریب ازدواج آقای رودریگز نداشته و یا طبق شایعات او باعث نشده است که آقای رودریگز به آیین کابالا بپیوندد. مدونا در این باره چنین گفته بود: «من و همسرم تصمیم به  طلاق نداریم. من الکس رودریگز را از طریق گای اوشری می‌شناسم که مدیر برنامه‌های هر دوی ما است. من یک بار کودکانم را به بازی بیسبال یانکی‌ها بردم. من به‌هیچ‌وجه با الکس رودریگز رابطه عاطفی ندارم و وضعیت ازدواج او یا راه معنوی که او برای مطالعه در زندگی خود انتخاب کرده است، ربطی به من ندارد.»

خانم مدونا و آقای ریچی نهایتا در سپتامبر ۲۰۰۸ از هم طلاق گرفتند.

خانم لوپز که اخیرا یک خط تولید لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی پوست را راه‌اندازی و ارایه کرده است، در ماه نوامبر گفت که بیماری عالم‌گیر جاری باعث شده است که او به مادر بهتری مبدل شود.

او و رودریگز از سال ۲۰۱۹ نامزد هستند.

© The Independent

بیشتر از زندگی