کارخانه مشروب سازی در جستجوی چشندگان مناسب

نوشیدنی‌های منتخب پس از آزمون طعم در بسته‌های ممتاز۴۰ دلاری جای خواهند گرفت

تنها وسایلی که داوطلبان باید همراه داشته باشید یک لیوان شیشه‌ای، یخ و تونیک است-Pexels

یک شرکت تولید نوشیدنی الکلی جین در بریتانیا به دنبال کسانی است که طعم‌های جدیدش را امتحان کنند. 

«شرکت جین‌سازی لوکال» آگهی استخدامی در تارنمای خود منتشر کرد و از چشندگان انگلیسی خواست در انتخاب طعم جین در بسته‌هایی که می‌خواهد برای مشتریان ممتازش بفرستد، این شرکت را یاری دهند. 

در این آگهی از داوطلبان بالای ۱۸ سال خواسته‌اند «از طعم جین همراه تونیک لذت ببرند» و «نظر خود را صادقانه» به گروه برگزیننده جین بگویند. تنها وسایلی که باید همراه داشته باشید یک لیوان شیشه‌ای، یخ و تونیک است و «کارخانه جین لوکال» هم جین را در اختیارتان می‌گذارد. 

داوطلبانی که به عضویت گروه چشندگان حرفه‌ای انتخاب شوند می‌توانند جزو اولین نفراتی باشند که طیفی از انواع جین ممتاز خشک و صورتی تولید بریتانیا را می‌چشند. 

نوشیدنی‌های منتخب پس از آزمون طعم در بسته‌های ممتاز۴۰ دلاری شرکت جین‌سازی لوکال جای خواهند گرفت. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این شرکت می‌خواهد در هریک از هشت ناحیه کشور که اکنون در آن‌ها فعالیت دارد دو چشنده جین پیدا کند، یعنی در لندن، ناحیه‌های جنوب غربی، جنوب شرقی، میدلندز، شرق انگلستان، شمال غربی، شمال شرقی و یورکشایر و هامبر. 

این شغل دائمی قرار است از ابتدای سال ۲۰۲۱ آغاز شود. این شرکت بابت این شغل پولی به داوطلبان پذیرفته‌شده نمی‌دهد ولی در عوض کلی جین رایگان می‌نوشند. 

مادلین پاور بنیان‌گذار شرکت جین‌سازی لوکال گفت: «هدفمان این است که مردم بتوانند جین خوش‌طعم تولید ما را در خانه‌هایشان بچشند و چه کسی برای تعیین طعم جینی که درون بسته‌های ما قرار می‌گیرد مناسب‌تر است از جین‌نوش‌های هم‌محلی خودمان؟» 

این فرصت شغلی به سرعت در فضای مجازی محبوبیت یافته است. یک نفر پای مطلب اینستاگرامی تبلیغات این شغل نوشت: «من من! من شناسه خودم را این جا می‌نویسم، چون اصلاً در زندگی هدفی ندارم جز چشیدن تک‌تک مزه‌های مختلف جین‌هایی که تا به حال تولید شده است.» 

یکی دیگر زیرش نوشت: «تقاضایم را فرستادم- چه رویای شیرینی!» نفر سومی هم نوشت: «اصلاً ما را برای این کار ساخته‌اند…هدف خلقتمان همین است.» 

آخرین مهلت فرستادن تقاضا ۳۱ دسامبر است و می‌توانید از اینجا ثبت نام کنید.

© The Independent

بیشتر از زندگی