لیگ برتر انگلستان: چند توصیه برای علاقه‌مندان فوتبال فانتزی

آیا این هفته بازوبند کاپیتانی لیورپول را به محمد صلاح می‌دهید؟

محمد صلاح فعلا روی دور گلزنی است - NEIL HALL / POOL / AFP

دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلستان با دیدار لیدز و وستهم در زور جمعه آغاز می شود. چند توصیه برای علاقه‌مندان فوتبال فانتزی:

محمد صلاح / سادیو مانه

دیدار مهم این هفته سفر لیورپول به کری‌ون کاتج برای بازی با فولام است که با هدایت اسکات پارکر در حال پیشرفت است، اما هنوز برای به زیر کشیدن قهرمانان آماده نیست. اما یک عامل دیگر در کار است: چرخش بازیکنان.

صلاح، گزینه کاپیتانی برجسته این هفته است. در مقابل، شرط‌بندی روی دیوگو ژوتا احتمالاً سرمایه‌گذاری ارزانی با بازده بالا باشد. هر دو روز چهارشنبه مقابل میدتیلند در لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی فاقد تاثیر در نتایج گروه بازی کردند. اگر ترجیح می‌دهید کمتر خطر کنید، روی سادیو مانه شرط ببندید.

دنی اینگز

دشوار است که بگوییم شروع تأسف‌بار شفیلد یونایتد ادامه خواهد یافت یا این که قرار است شانس به‌شان رو کند. اما این تیم در دفاع به طور مداوم ضعف داشته است و این نشان می‌دهد که دفاع آماج حملات خواهد بود.

اینگز دوشنبه شب یک پیروزی در دقایق آخر مقابل برایتون رقم زد و اگرچه از زمان مصدومیت زانوی او تعداد مهاجمان ساوت‌همپتون کاهش یافته است، اما با بازگشت او به بازی در کنار چه آدامز ممکن است دوباره گلزنی کند.

سرخیو رگیلون

خط دفاعی تاتنهام به دلیل رویکرد محافظه‌کارانه خوزه مورینیو در باز‌ی‌های بزرگ، با سه بازی بدون گل از سه بازی پا به میدان گذاشته است و همچنان تنها با ۹ بار شکست در کارنامه‌اش برای صعود شانس خوبی دارد.

رگیلون با داشتن دو پاس گل به نام او از هشت بازی، در میان همه شرط‌بندی‌های دفاعی بر روی تاتنهام بهترین گزینه را ارائه می‌کند، احتمالاً یک بازی میان‌مایه حمله و دفاع را در قالب کریستال پالاس ارائه خواهد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جارود بوون

لیدز جمعه شب از وستهام استقبال می‌کند. پیش‌بینی نتیجه این بازی دشوار است. هر دو طرف در این فصل خوب ظاهر شده‌اند. اما شاید افت وستهام در دفاع طی چند هفته گذشته فرصتی برای کسب امتیازات برای پاتریک بامفورد فراهم کند.

از طرف دیگر، شاگردان مارسلو بیلسا در تمام طول فصل، فرصت‌ها را یکی پس از دیگری به حریفان واگذار کرد‌ند و از این رو شاید وستهام فرصت‌هایی را به دست آورد. این وضعیت می‌تواند برای بوون سودآور باشد. او بیشترین گل را در میان شاگردان دیوید مویز زده است.

کریستین پولیسیچ

مصدومیت مانع ظهور قدرتمند پولیسیچ در آغاز بازی‌های این فصل شد، اما سرانجام با گلزنی آخرین بار او در مقابل لیدز و غیاب حکیم زیاش در دو هفته آینده، به نظر می‌رسد که می‌توان بر روی او شرط‌بندی کرد. 

چلسی به اورتون سفر می‌کند. خط دفاعی اورتون همچنین مشکل دارد. شاگردان کارلو آنچلوتی که به اندازه شفیلد یونایتد شکست را تجربه کرده‌اند، حالا باید از دومین گلزن لیگ برتر استقبال کنند.

دیگر نام‌آوران: الکس مک کارتی، اندی رابرتسون، سون هئونگ مین، پاتریک بامفورد، کالوم ویلسون

کاپیتانی: محمد صلاح

© The Independent

بیشتر از ورزش