باند ۲۵: آیا کریستوف والتز بار دیگر در نقش بلوفیلد ظاهر می‌شود؟

گفته می‌شود این بازیگر سر صحنه فیلم‌برداری دیده شده است

AFP

پس از سال‌ها گمانه‌زنی، به نظر می‌رسد که بازیگر بزرگ نقش منفی به فیلم باند ۲۵ بازمی‌گردد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کریستوف والترز در صحنه فیلم‌برداری در استودیوهای پاین‌وود دیده شده است و به یکی از بازدیدکنندگان گفته است: «شتر دیدی ندیدی. من اینجا نبودم».

جای خالی اسم والتز در لیست بازیگران فیلم جدید ۰۰۷ که در حال تولید است و هنوز عنوانی برای آن اعلام نشده است، به‌شدت احساس می‌شد.

پس از آن که این بازیگر در نقش بلوفیلد در فیلم «اسپکتر» محصول ۲۰۱۵ظاهر شد، خیلی‌ها انتظار بازگشت او را می‌کشیدند. در روایت آن فیلم، کاراکتری که او نقشش را بازی می‌کرد، کوشید تا یک شبکه نظارت جهانی ایجاد کند که به گروه او این امکان را داد که از تحقیقات جنایی بگریزد. در پایان فیلم، پس از ساقط شدن هلیکوپتری که او در آن بود، اعلام شد که او زنده است.

والتز و افرادی که ارتباط نزدیکی با این فیلم داشتند، قبلا قاطعانه اعلام کرده بودند که در فیلم جدید، بلوفیلد باز نخواهد گشت و ستاره دیگر سینما، رامی مالک، نقش منفی اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد.

اما حالا یکی از مسئولان اجرایی فیلم به باز بامیگبوی، ستون‌نویس روزنامه دیلی‌میل، گفته است: «هنوز کارهای تمام نشده‌ای بین باند و بلوفیلد وجود دارد. اگر بیشتر از این به شما بگویم، مجبورم شما را بکشم».

سال گذشته، پس از آن که فیلمنامه دیوید بویل در ایون پروداکشن مشکلاتی ایجاد کرد، کری جوجی فوکوناگا به جای دیوید بویل کارگردانی فیلم را به عهده گرفت.

طبق گزارش‌ها، فیلمنامه جدید فوکاناگا، موضوعی را دنبال می‌کند که اولین بار در کازینو رویال (۲۰۰۶) مطرح شده بود.

باند ۲۵ آوریل ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر