چرا یورگن کلاپ مربی شفیلد را «خودخواه» توصیف کرد؟

شفیلد یونایتد در میان معدود باشگاه‌هایی است که با ۵ تعویض در هر بازی مخالفت کرده‌اند

 کلاپ از رد شدن دو گل تیمش با کمک داور مجازی در برابر برایتون خشمگین شد - PETER POWELL / POOL / AFP

کریس وایلدر، مربی شفیلد یونایتد، پس از آن که توسط یورگن کلاپ، همتای خود در لیورپول، «خودخواه» خوانده شد، چرا که با معرفی قانون جدید برای ۵ تعویض در هر بازی مخالف کرده بود، گفت کاملا حق داشته است که به دنبال منافع باشگاه خود باشد.

آقای کلاپ به کرات از لیگ برتر خواسته است که در تصمیم خود برای حفظ قانون ۳ تعویض برای هر بازی تجدیدنظر کند و از دست‌اندرکاران انتقاد کرده است که با برنامه‌ریزی فشرده بازی‌ها، به زعم او باعث مصدومیت بیشتر بازیکنان خواهند شد.

مربی لیورپول انتقادات خود را بعد از تساوی ۱-۱ روز یکشنبه مقابل تیم برایتون اند هوو آلبیون شدت بخشید و آقای وایلدر را هدف انتقادات خود قرار داد، زیرا او همواره مخالف درخواست آقای کلاپ و سایر مربیان باشگاه‌های بزرگ بوده است که خواهان تعویض دوباره قانون لیگ به تجویز ۵ تعویض برای هر بازی هستند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شفیلد یونایتد در میان معدود باشگاه‌هایی است که با ۵ تعویض برای هر بازی مخالفت کرده‌اند، زیرا نگران هستند که این تغییر به نفع تیم‌های بزرگ‌تر با بازیکنان بیشتر باشد.

آقای وایلدر بعد از شکست ۱-۰ تیم خود مقابل تیم وست برامویچ آلبیون در روز شنبه، به شبکه ورزشی اسکای گفت: «هر کس حق دارد که از تیم خود دفاع کند. در این لیگ ۲۰ رای وجود دارد و همه تا آخر خط به فکر منافع خود هستند. ما هم باید به فکر خود باشیم. من نمی‌خواهم درگیر جزئیات اظهارات او شوم. همیشه احترام زیادی برای لیورپول به عنوان یک باشگاه فوتبال قایل بوده‌ام و همان طور که همیشه گفته‌ام، یورگن هم در نظر من خیلی محترم است.»

او ادامه داد: «در هر حال چه این کار پیگیری منافع باشگاه باشد، چه نظری خودخواهانه، مربیان دیگری هم وجود دارند که به دنبال منافع باشگاه خود بوده‌اند. من نیز همیشه پیگیر منافع باشگاه خود خواهم بود.»

شفیلد یونایتد که اکنون با یک امتیاز از ۱۰ بازی اول خود در قعر جدول قرار دارد، در هفته آینده به مصاف تیم لستر سیتی خواهد رفت.

رویترز

© The Independent

بیشتر از ورزش