بازگشت پل پوگبا به منچستر یونایتد پس از مصدومیت

این بازیکن ۲۷ساله از ضربه کوچکی در بازی فرانسه مقابل سوئد آسیب دید

پل پوگبا در تمرینات روز دوشنبه حاضر شد - REUTERS/Gonzalo Fuentes

پل پوگبا بعد از تمرین با سایر اعضای تیم در روز دوشنبه، می‌تواند در بازی منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان مقابل باشاک شهیر استانبول حاضر شود. 

پوگبا از ترکیب تیم منچستر یونایتد در بازی مقابل وست برومویچ آلبیون در آخر هفته گذشته غایب بود چرا که در یک بازی بین‌المللی دچار مصدومیتی جزیی شد. 

این بازیکن ۲۷ساله از ضربه کوچکی در بازی فرانسه مقابل سوئد در لیگ ملت‌ها، که به پیروزی فرانسه ختم شد، آسیب دید و وقتی به منچستر بازگشت نتوانست در تمرینات این تیم در ورزشگاه کارینگتون شرکت کند. 

پوگبا اما در تمرینات روز دوشنبه حاضر شد و پیش از بازی تیم خود در گروه اچ مقابل باشاک شهیر در شامگاه سه‌شنبه، مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد گرفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 اونه گونار سولشر گفت: «امیدواریم که او امکان بازی داشته باشد. او امروز صبح تمرین کرد و فردا خواهیم دید اگر بدنش هرگونه واکنشی منفی به تمرین امروز نشان دهد.» 

آقای سولشر در این بازی جسی لینگارد را نخواهد داشت چرا که اظهار داشت از آن جا که این هافبک میانی در تماس با فردی قرار گرفته بود که به ویروس کرونا مبتلا شده است، مجبور شد خود را قرنطینه کند. 

لوک شاو هم در این بازی غایب خواهد بود چرا که دچار مصدومیت در ناحیه عضلات پشت ران شده است که ممکن است او را تا شش هفته روی نیمکت نگه دارد. 

سولشر گفت: «امیدوارم طی چهار هفته حال او خوب شود ولی در مصدومیت‌های عضلات پشت پا نمی‌توان هیچ چیز را به مخاطره انداخت و او هنوز نمی‌تواند سر تمرینات و کنار ما برگردد. خواهیم دید که او چگونه به برنامه‌ای که برای بهبود و مداوایش تدارک دیده شده واکنش نشان خواهد داد. امیدواریم که طی چهار هفته خوب شود ولی احتمالا بیشتر نزدیک به پنج یا شش هفته طول خواهد کشید.»

© The Independent

بیشتر از ورزش