شیاطین بلژیک، شیرهای انگلیسی را حذف کردند

ایتالیا با پیروزی بر لهستان به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله بعد شد

کوین دبروینه، کاپیتان بلژیک در مصاف با دکلان رایس، بازیکن میانی انگلستان - DIRK WAEM / BELGA / AFP

تیم ملی فوتبال انگلستان با شکست دو هیچ در برابر بلژیک از رسیدن به مرحله حذفی لیگ ملت‌های اروپا باز ماند.

یکشنبه شب در شهر اوون بلژیک، شاگردان گرت ساوت‌گیت در برابر بخت اول قهرمانی اروپا مدت زیادی تملک توپ را در اختیار داشتند ولی در حمله ناکام بودند و با دو گل زودهنگام بازی را باختند.

یوری تیلمانس، پدیده این فصل لسترسیتی در دقیقه دهم با شلیکی از بیست متری دروازه جردن پیکفورد را باز کرد. سه دقیقه بعد ضربه آزاد عالی دریه مرتنس به تور دروازه شیرهای سفیدپوش چسبید و نتیجه تا پایان دو هیچ باقی ماند.

در نیمه دوم، انگلستان بیشتر وقت را در نیمه زمین بلژیک سپری کرد ولی به جایی نرسید.

با این شکست، انگلستان از رسیدن به نرحله بعد باز ماند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در همین گروه، دانمارک دو بر یک ایسلند را مغلوب کرد و پس از بلژیک جواز صعود را کسب کرد.

در گروه دیگر، هلند میزبان بوسنی و هرزگوین بود. جینی واینالدم، بازیکن میانی لیورپول و تیم ملی هلند دو بار در دقایق ششم و سیزدهم، و دیپای در دقیقه پنجاه و پنجم دروازه میزبان را با ز کردند تا در مقابل گل دقیقه شصت و سوم پرولیاک، سه بر یک پیروز میدان باشند و پس از ایتالیا در جای دوم گروه به مرحله بعد بروند.

لاجوردی‌پوش‌های ایتالیا در برابر لهستان با گل‌های جورجینیو و براردی دو هیچ برنده شدند، در حالی که لهستان از دقیقه هفتاد و هفتم گورالسکی را به دلیل اخراج از زمین در اختیار نداشت.

در بازی‌های دیگر یکشنبه، ترکیه موفق شد سه بر دو از سد روسیه بگذرد، اسلوواکی یک هیچ اسکاتلند را شکست داد، ولز همسایه‌اش ایرلند شمالی را با یک گل مغلوب کرد و فنلاند در زمین بلغارستان دو بریک پیروز شد.

بیشتر از ورزش