پخش مستقیم بازی آرسنال با منچسترسیتی در استادیوم امارات

توپچی‌های لندن این هفته در ورزشگاه الاتحاد به دیدار منچسرسیتی می‌روند

دیدار آرسنال با منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته MATTHEW CHILDS / POOL / AFP

تعداد محدودی از هواداران باشگاه آرسنال اجازه خواهند یافت برای تماشای یک بازی روی صفحه نمایش به ورزشگاه امارات بروند، در حالی که بازیکنان آرسنال در خارج از خانه بازی خواهند کرد. 

از آن جا که فوتبال‌دوستان هنوز هم از تماشای نزدیک مسابقات، حتی علی‌رغم رعایت فاصله اجتماعی، محرومند، باشگاه‌ها به دنبال راه‌های متفاوتی برای کسب درآمد روز مسابقه افتاده‌اند. 

باشگاه آرسنال بسته‌های مهمانی به هواداران خود ارائه کرده تا بتوانند در روز شنبه، ۱۷ اکتبر، شاهد بازی خارج از خانه آن‌ها در ورزشگاه باشند و در مجموع ۳۶۸ نفر اجازه حضور در ورزشگاه امارات خواهند داشت. 

این بسته قیمت‌های مختلفی دارد و از ۴۹ پوند برای یک نفر تا اتاقک شش نفره با میزبان خصوصی به قیمت ۱۰۷۴ پوند هزینه برمی‌دارد. 

قوانین متعددی برای کسانی که در این برنامه شرکت می‌کنند وجود خواهد داشت از جمله‌ عدم‌اجازه به سر دادن شعار و آوازخوانی یا تشویق بلند، و عدم‌تماس فیزیکی با سایر هواداران غیر از افرادی که همراه آنان هستند. 

به‌علاوه سایر تمهیدات ویروس کرونا نیز اتخاذ خواهد شد از جمله بررسی دمای بدن افراد تا تب نداشته باشند و همچنین همه باید ماسک به صورت داشته باشند، مگر هنگام تماشای بازی وقتی که روی صندلی خود نشسته‌اند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به باشگاه‌ها دستور داده شد که پخش بازی روی صفحه نمایش «نباید هیچ دیدی روی زمین بازی داشته باشد» که ظاهرا حتی وقتی آرسنال در آن روز در خارج از خانه بازی می‌کند هم باید پی گیری و پیاده شود. 

آخرین بازی آرسنال در مقابل هوادارانش به ۷ مارس برمی‌گردد که در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاچی با نتیجه ۱-۰ بر وست هام پیروز شد. 

فشارها بر دولت رو به افزایش است تا دوباره اجازه حضور تماشاچیان در ورزشگاه‌های سر باز فوتبال را فراهم آورد، چرا که مراسم فرهنگی در سالن‌های سربسته مانند سالن سلطنتی آلبرت اکنون با ظرفیت کمتر اجازه بازگشایی یافته‌اند. 

آرسنال فصل ۲۰۲۰/۲۱ لیگ برتر را با سه برد و یک شکست آغاز کرده است.

© The Independent

بیشتر از ورزش