سکس‌گروهی در فرانسه آمار کرونا را افزایش داد

مهمانی‌های جنسی یک منطقه توریستی بدون رعایت مقررات بهداشتی برگزار شده است

صاحب هتل اعتراف کرد که مهمانی جنسی را بدون رعایت قوانین فاصله اجتماعی روی پشت‌بام برپا کرده است- JOEL SAGET / AFP

پلاژ ساحلی کپ دآگد فرانسه برای بسیاری از دوستداران برهنگی و برخی دوستدار روابط جنسی گروهی، یکی از مقاصد معمول تابستانی است، اما شیوع ویروس کرونا برخی از خطرات ناشی از سبک زندگی آن‌ها را افزایش داده است.

فرانسه شاهد افزایش تعداد عفونت‌های کرونا است و چند روز قبل، بیش از هفت هزار نفر در یک روز به این ویروس آلوده شده‌اند، به‌ویژه منطقه جنوب آئرو و کپ دآگد شاهد میزان قابل‌توجهی از ابتلا بوده است.

این استراحتگاه به‌عنوان «دهکده طبیعی» شناخته می‌شود؛ یک اجتماع منزوی، شامل حدود ۱۲ کلوپ جنسی گروهی، دوش‌های بخار و کلوپ‌های شبانه اروتیک است.

مقامات بهداشتی آزمایشگاه‌های سیاری را برای تشخیص کرونا در این دهکده راه‌اندازی کرده‌اند که نشان داده ۳۰ درصد از کل ۸۰۰ دوستدار برهنگی مثبت بوده‌اند.

البته همه دوستداران برهنگی طرفدار رابطه جنسی گروهی نیستند؛ یعنی شریک جنسی ردوبدل نمی‌کنند، و برخی از برهنگی‌دوستان مناطق دیگر را به دهکده اصلی کپ داگد ترجیح می‌دهند.

با این حال، در کپ داگد تخلفات زیادی اتفاق می‌افتد. زوجی که دوست دارند شرکایشان را مبادله کنند، به بی‌بی‌سی گفتند: «همه در تمام روز با هم ارتباط نزدیک دارند و البته برهنه هستند.»

در اوج گرمای تابستان، این دهکده روزانه حدود ۴۵ هزار نفر را به خود جذب می‌کند که بیشتر آن‌ها به مدت یک هفته در خانه‌های اجاره‌ای با نام‌هایی مانند بابل، کوپید یا عدن می‌مانند. افرادی هم هستند که آخر هفته یا یک‌روزه به این منطقه می‌آیند.

اما این قبل از شیوع ویروس کرونا بود. حالا با شیوع کرونا، مشکلات این دهکده دوچندان شده است. در اواخر ماه اوت، آزمایش کووید-۱۹ دو کارمند یک هتل لوکس واقع در این روستا مثبت شد.

صاحب هتل اعتراف کرد که مهمانی جنسی را بدون رعایت قوانین فاصله اجتماعی روی پشت‌بام برپا کرده است.

دیوید ماسلا، مدیر دهکده گفت: «ما ضربه بسیار سختی خوردیم. ۴۰ درصد بازدیدکنندگان ما خارجی هستند، بیشتر آن‌ها از هلند، آلمان، ایتالیا و انگلیس می‌آیند.»

او افزود: «به دلیل ویروس کرونا، بسیاری از مسافران عادی خارجی در سال جاری تمایلی به بازدید از دهکده نداشتند. ما البته تحت تأثیر ویروس قرار گرفتیم، اما شاید این امر اجتناب‌ناپذیر باشد.»

مدیر دهکده تأکید کرد که با وجود ۱۰ هزار فضای اردو و ۱۵ هزار تختخواب در دهکده، تراکم جمعیت آن هفت برابر بیشتر از شهر نزدیك مون‌پلیه است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مقامات بهداشتی فرانسه می‌گویند که میزان موارد مثبت ابتلا به کووید-۱۹ در این دهکده، چهار برابر نرخ مناطق اطراف آن است.

کادر پزشکی تائید کردند که هیچ‌یک از موارد نیاز به درمان فوری در بیمارستان‌ها ندارد.

استفاده از ماسک، البته در داخل روستا اجباری است، اما ماسک و فاصله اجتماعی به‌هیچ‌وجه با فعالیت جنسی گروهی سازگار نیست. آن‌ها ماسک می‌زنند اما برهنه در مقابل یکدیگر می‌نشینند.

فرماندار محلی پس از شیوع بیماری، دستور بسته شدن بسیاری از کلوپ‌های دهکده را صادر کرد.

همچنین از کسانی که در پایان تعطیلات خود دهکده را ترک می‌کنند، خواسته شده هر چه سریع‌تر آزمایش‌های تشخیصی را انجام دهند تا در هنگام بازگشت به کشور خود ویروس را گسترش ندهند.

بیشتر از جهان