کیم جونگ اون: رابطه‌ام با ترامپ مثل یک «فیلم تخیلی» است

کتاب «خشم» نوشته باب وودوارد جزئیاتی از نامه‌های شخصی میان رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون را فاش خواهد کرد

دیدار ترامپ و کیم جونگ اون در مرز دو کره- ژوئن ۲۰۱۹- BRENDAN SMIALOWSKI / AFP

کتاب جدیدی نوشته باب وودوارد روزنامه‌نگار کهنه‌کار درباره دونالد ترامپ، جزئیاتی از نامه‌های شخصی میان رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، دیکتاتور کره شمالی را فاش خواهد کرد. این خبر را ناشر کتاب، «سایمون‌اند شوستر» اعلام کرد. 

به گزارش فهرست کتاب‌های آمازون که چهارشنبه منتشر شد، این کتاب که عنوانش «خشم» است، دومین کتاب آقای وودوارد درباره ریاست جمهوری ترامپ است. او وعده داده که زوایای تازه‌ای از دولت کنونی آمریکا را روشن کند، از جمله ۲۵ نامه‌ای که رهبران دو کشور آمریکا و کره شمالی به هم نوشته‌اند و هرگز علنی نشده‌است. 

به گفته ناشر، در یکی از نامه‌ها، آقای کیم پیوند میان خودش و آقای ترامپ را چیزی شبیه یک «فیم تخیلی» توصیف کرده‌است. 

کتاب «خشم» قرار است روز ۱۵ سپتامبر، کمتر از دو ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر شود. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته سایمون‌اند شوستر، این کتاب «تصمیم‌های ترامپ را در رویارویی با همه‌گیری جهانی، فاجعه اقتصادی و ناآرامی‌های نژادی» بررسی و دنبال می‌کند. 

بنابر این اطلاعیه، وودوارد که با گزارش رسوایی واترگیت به شهرت رسید، یک رشته مصاحبه اختصاصی با رئیس جمهور انجام داده ‌است. 

اولین کتاب وودوارد درباره ترامپ به نام «ترس» در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و در دسته کتاب‌های غیرداستانی مجله نیویورک تایمز، پرفروش‌ترین شد. 

سایمون‌اند شوستر امسال دو کتاب منتشر کرد که به ‌شدت از ترامپ انتقاد می‌کردند: «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» نوشته جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی ترامپ، و «زیادی و باز هم کم» نوشته مری ترامپ، برادرزاده آقای ترامپ. 

مری ترامپ از زمان انتشار کتاب، خار چشم عمویش بوده و به حملات خود علیه رئیس جمهور ادامه داده ‌است. 

اوایل این ماه، خانم ترامپ گفت که رئیس جمهور باید به خاطر واکنشی که به همه‌گیری ویروس کرونا نشان داد، مورد تعقیب قضایی قرار گیرد. 

او در مصاحبه‌ای در شوی دین عبیدالله در کانال سیریوس‌اک‌س‌ام گفت که ترامپ با اقداماتش مسؤول مرگ آمریکاییان است. 

او در مصاحبه روز سه‌شنبه خود گفت: «اگر قدرت نجات جان کسی را داشته باشی، ولی کنار بایستی و هیچ کاری نکنی، آیا قتل غیرعمد یا چنین چیزی به حساب نمی‌آید؟ اگر عمدا وسایل حفاظت شخصی را از یک ایالت دریغ کنی به این دلیل که فرماندار آن ایالت به اندازه کافی با تو خوش‌رفتاری نمی‌کند و در اثر این کار انسان‌ها بمیرند، آیا جرم نیست؟» 

با استفاده از گزارش خبرگزاری‌ها

© The Independent

بیشتر از جهان