لباس فضانورد فیلم ادیسه فضایی و شنل سوپرمن در مزایده یادگاری هالیوود فروخته شد

لباس فضانورد فیلم ادیسه فضایی به قیمت ۳۷۰ هزار دلار به فروش رفت

یک شنل مکانیکی هم که توسط کریستوفر ریو در دو فیلم اول سوپرمن پوشیده شد نیز برای فروش ارائه شد و این شنل نمادین به قیمت ۱۱۰ هزار دلار فروخته شد - Robyn Beck / AFP

لباس فضانوردی که در فیلم «۲۰۰۱: ادیسه فضایی» (2001: A Space Odyssey) استنلی کوبریک پوشیده شد، در مزایده اخیر برای یادگاری هالیوود به قیمت ۳۷۰ هزار دلار به فروش رفت.

این لباس در میان یادگاری‌های قابل توجه این مزایده در مراسم اخیر با عنوان «هالیوود: اسطوره‌ها و کاشفان» بود که توسط شرکت مزایده جولین در بورلی هیلز لس‌آنجلس برگزار شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، لباس فضانورد یک کلاه ایمنی هم داشت و لباسی است که توسط کر دالیا، بازیگری که نقش خلبان این ماموریت و دانشمند، دکتر دیوید بومن را در فیلم سال ۱۹۶۸ بازی کرد، پوشیده شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک شنل مکانیکی هم که توسط کریستوفر ریو در دو فیلم اول سوپرمن پوشیده شد نیز برای فروش ارائه شد و این شنل نمادین به قیمت ۱۱۰ هزار دلار فروخته شد.

دیگر موارد قابل توجه شامل یک پیپ تنباکو بود که توسط سر ایان هولم هنگام ایفای نقش بیلبو بگینز در فیلم «ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه» (Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring) استفاده شد.

یک مورد دیگر هم خودروی فایربرد پونتیاک از سریال«نایت رایدر» (Knight Rider) به امضای دیوید هسلهاف بود که در تورهای او برای تبلیغ این سریال تلویزیونی مورد استفاده قرار گرفت.

پیپ ارباب حلقه‌ها به قیمت ۲۸۲۰۰ دلار و خودروی امضا شده نایت رایدر به قیمت ۱۹۲ هزار دلار به فروش رسیدند.

© The Independent

بیشتر از فیلم