ستاره فیلم «بیل را بکش» از هنرنمایی زندیا در این مجموعه حمایت کرد

این بازیگر امیدوار است تارانتینو زندیا را برای ایفای نقش دخترش انتخاب کند

زندیا، بازیگر جوانی که ممکن است در قسمت سوم «بیل را بکش» نقش‌آفرینی کند - Emma McIntyre / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP

ویویکا ای فاکس، ستاره فیلم «بیل را بکش» (Kill Bill) اظهار داشت می‌خواهد زندیا نقش دخترش را در فیلم سوم احتمالی از این مجموعه محبوب ایفا کند.

وقتی در مصاحبه‌ای با ان‌ام‌ای از او درباره ایفای نقش این شخصیت پرسیده شد، خانم فاکس که نقش ورنیتا گرین را در فیلم‌های بیل را بکش ۱ و ۲ ایفا کرده بود گفت: «نظر من با زندیا است! این نقش‌آفرینی چقدر جذاب خواهد شد. به نظرم همین امر باعث موفقیت این پروژه شود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم فاکس درباره این که چرا زندیا را برای این نقش انتخاب می‌کند، گفت: «چون او و اوما هر دو خیلی قدبلندند و دعوایشان دیدنی خواهد بود و البته که من عاشق او هستم. امیدوارم که تارانتینو زندیا را برای این نقش انتخاب کند و باعث شود ساخت فیلم سرعت گیرد. بی‌نظیر نیست؟»

آقای تارانتینو قبلا اشاره کرده است که ممکن است قسمت سومی برای این فیلم ساخته شود که شاهد بزرگ شدن دختر گرین است که آمده تا از شخصیت اوما تورمن، عروس، برای قتل مادرش انتقام بگیرد.

داستان این فیلم در سال ۲۰۰۳ چنین فضایی را برای فیلمی در آینده مهیا می‌کند. بعد از قتل گرین، عروس به دختر کوچک او می‌گوید: «نیتم این نبود که این کار را جلوی چشم تو انجام دهم. به همین خاطر متاسفم ولی می‌توانی من را باور کنی وقتی که می‌گویم مادرت انتظار این حادثه را می‌کشید. وقتی بزرگ شدی اگر هنوز در این باره احساس بدی داشتی، منتظرت خواهم بود.»

خانم فاکس ابتدا امبروزیا کلی را برای ایفای نقش دختر خود انتخاب کرده بود ولی وقتی از او درباره بازیگر معروف‌تری پرسیده شد از ایفای نقش بازیگر فیلم «بزرگ‌ترین شومن» (The Greatest Showman) حمایت کرد.

گمانه‌زنی‌ها درباره ساخت قسمت جدید این مجموعه کلاسیک تارانتینو بالا گرفته است. خانم فاکس در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر در ماه مه تایید کرد که صحبت‌های کوئنتین تارانتینو و اوما تورمن پیرامون ساخت فیلم سوم این مجموعه شروع شده است.

هواداران نیز از تارانتینو خواسته‌اند بالاخره فیلم سوم این مجموعه را بعد از ۱۷ سال بسازد چرا که دختر گرین اکنون بالغ شده و آماده انتقام گرفتن از عروس است.

تارانتینو پیش از این اظهار داشت قصد دارد پس از ساخت ده فیلم بازنشسته شود. بعد از نامزدی سال گذشته برای جایزه اسکار به خاطر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) فیلم بعدی این کارگردان به حرفه او و تکمیل ده فیلم مورد ادعایش خاتمه خواهد داد.

© The Independent

بیشتر از فیلم