افتتاح یک بهشت ساحلی بدون کرونا برای گردشگران در اسپانیا

در بدو ورود به این کمپ ساحلی از مسافران تست کرونا گرفته می‌شود

تراس پلاژا تاماریت در شهر بندری تاراگونا واقع در شمال شرق کشور و  در نزدیکی بارسلونا است - britannica.com

یک منطقه ساحلی تفریحی در اسپانیا، منطقه‌ای «فوق بی‌خطر» را برای مهمانانی که ویروس کرونا ندارند، ایجاد کرده است. 

تراس پلاژا تاماریت در شهر بندری تاراگونا واقع در شمال شرق کشور و نزدیکی بارسلونا، از تمامی مهمانانی که مایلند به این منطقه موسوم به «بهشت» دسترسی داشته باشند، تست کرونا می‌گیرد. 

تنها کسانی می‌توانند در این بخش ویژه بمانند که جواب آزمایششان منفی اعلام می‌شود. این منطقه تفریحی، دارای ۴۰ خانه قابل حمل، ده چادر، منطقه شنا، استخر، رستوران و مراکز تفریحی است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هزینه تست بخشی از امتیازهای این منطقه ساحلی است، اما مهمانان کماکان در صورتی که مایل به ورود باشند، موظف به پرداخت ورودیه صد یورویی‌اند. 

منطقه ساحلی «پارادایز» (یا بهشت) در اسپانیا، از مدل مشابهی در کره جنوبی الهام گرفته و قرار است در ماه ژوئیه و با امکان تست‌گیری سریع افتتاح شود، به طوری که مهمانان ظرف شش ساعت جواب آزمایش خود را دریافت خواهند کرد. 

مهمانان در دوره انتظار برای نتیجه آزمایش، باید ماسک زده و با رعایت قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی در یک منطقه مخصوص منتظر بمانند. 

هر کس که جواب آزمایشش مثبت درآید، به بیمارستان منتقل می‌شود و یا راهنمایی قرنطینه شخصی را دریافت می‌کند. 

اما کسانی که جواب آزمایششان منفی شود، می‌توانند بدون نیاز به زدن ماسک یا رعایت فاصله یک متری از دیگر مهمانان در منطقه حفاظت‌شده از تعطیلات لذت ببرند. 

یک سخن‌گوی این منطقه ساحلی به نشریه میرور گفت که این پروژه «امکان روابط انسانی را میسر می‌کند، که یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های تجربه کمپ‌زنی است، بدون آن که افراد نگران زدن ماسک یا نزدیک شدن به افراد دیگر باشند، به علاوه، لذت بردن از تجربه تعطیلات در اردو، آن هم با آزادی کامل و بدون مقررات امنیتی اضافی را امکان‌پذیر می‌کند.» 

شرکت سازمان‌دهنده این منطقه ساحلی تاکید کرده است که مقررات سرسختانه بهداشتی در کل محوطه رعایت خواهد شد تا امنیت مهمانان حفظ شود. 

اسپانیا از ۲۱ ژوئن درهای خود را به روی گردش‌گران بریتانیایی گشود. 

از چهارم ژوئیه، وزارت خارجه بریتانیا هشدارهایش درباره پرهیز از سفرهای غیرضروری به اسپانیا را تسهیل کرد و از دهم ماه ژوئیه، مسافران ورودی به انگلیس از اسپانیا، دیگر ملزم به قرنطینه دو هفته‌ای نیستند. 

© The Independent

بیشتر از سفر