نماینده کریستوفر نولان ادعای ان هتوی را بی‌اساس خواند

ان هتوی گفته بود این کارگردان اجازه گذاشتن صندلی در صحنه ضبط فیلم‌هایش را نمی‌دهد

کریستوفر نولان، کارگردان در مراسم کن، فرانسه ANNE-CHRISTINE POUJOULAT / AFP

هتوی به هیو جکمن گفته بود که نولان، کارگردان فیلم «تلقین» باور دارد که «اگر شما سر صحنه صندلی بگذارید، افراد می‌نشینند و وقتی که بنشینند دیگر کار نمی‌کنند.»

این زوج در قسمتی از مجموعه مصاحبه‌های «بازیگران در برابر بازیگران» در ورایتی به گفت‌وگو نشستند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نماینده نولان این ادعاها را رد کرد و تصریح کرد که این کارگردان چه چیزهایی را در صحنه ممنوع کرده بود.

کلی بوش نواک سخن‌گوی نولان از شرکت آی دی، گفت: «کریستوفر نولان تنها مواردی را که هنگام ضبط ممنوع کرده بود گوشی همراه (که البته همیشه هم موفق نبود) و سیگار کشیدن (خیلی موفقیت آمیز) بود.»

کلی به ایندی وایر گفت: «صندلی‌هایی که ان از آن‌ها حرف می‌زد، صندلی‌های کارگردانان در اطراف صفحه نمایش ویدیو بود که به سلسه مراتب خاصی اختصاص داشت، نه صرفا رفع نیاز فیزیکی برای نشستن.

کریس ترجیح می‌دهد از صندلی خودش استفاده نکند، اما هرگز استفاده از صندلی در صحنه را ممنوع نکرده است. بازیگران و عوامل ضبط هرزمان و هرجایی که نیاز داشتند می‌نشستند و به کرات هم این کار را می‌کردند.»

جملات نواک تأیید کرد که چرا جکمن موقع ادعاهای ان هتوی گیج شده بود، چرا که این بازیگر قبلا با نولان در سال ۲۰۰۶ در فیلم «پرستیژ» کار کرده بود.

جکمن هم‌چنین گفت که نولان یکی از چندین کارگردانانی است که استفاده کردن از گوشی همراه در صحنه فیلم‌برداری را ممنوع می‌کند.

هتوی برای این کارگردان در فیلم‌های «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»(۲۰۱۲) و«میان ستاره‌ای»(۲۰۱۴) به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم جدید نولان «انگاشته» نام دارد که فیلمی در ژانر علمی تخیلی و با درخشش جان دیویس واشنگتن، الیزابت دبیکی و روبرت پتینسون است. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۴ آگوست در سینماها به نمایش عمومی درآید.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر