بریتانیایی‌ها در تعطیلات پایان هفته ۲۱۰ میلیون پوند در میخانه‌ها خرج می‌کنند

۳۵ درصد بریتانیایی‌ها قصد دارند این هفته با کاهش محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا به یکی از میخانه‌های محله خود مراجعه کنند

سود میانگین برای کسانی که فعالیت‌ها را از سر می‌گیرند، حدود ۴۶ درصد دوره قبل از کرونا است چون هزینه‌ها افزایش یافته‌اند-DANIEL LEAL-OLIVAS / AFP

با بازگشایی میکده‌ها در پایان این هفته در بریتانیا، پیش‌بینی می‌شود یک سوم مردم با حضور در میخانه‌های محلی مجموعا  ۲۱۰ میلیون پوند خرج کنند.

بر اساس پیش‌بینی مرکز تحقیقات تجاری و اقتصادی، نزدیک به ۳۵ درصد افراد بالغ در بریتانیا قصد دارند در اولین هفته از بازگشایی میخانه‌ها پس از محدودیت‌های  ناشی از شیوع کرونا، به یکی از میکده‌های محله خود مراجعه کنند.

«بخش قابل توجهی» از این افراد می‌خواهند تعطیلات پایان هفته را به این کار اختصاص دهند، که به گفته این اندیشکده موجب دلگرمی بازار به برگشت هر چه سریع‌تر شرایط اقتصادی به دوران پیش از کرونا خواهد شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مرکز تحقیقات انتظار دارد در پایان این هفته، نزدیک به ۶.۵ میلیون سفر به میکده‌ها صورت گیرد، که حدودا ۱.۵ میلیون بیشتر از تعداد سفری است که در پایان یک هفته عادی انجام می‌شود.

البته تأکید می‌شود که عمده جمعیت برای برگشتن به میکده «هنوز احتیاط می‌کنند.»

در این گزارش آمده، انتظار می‌رود هجوم به میکده‌ها پس از سه ماه خانه‌نشینی، با یک جهش در مخارج مصرف‌کنندگان همراه باشد، به طوری که احتمال دارد در پایان هفته مردم تا ۳۲ درصد بیشتر از گذشته خرج کنند.

این مرکز در ادامه گفته «البته معلوم نیست چشم‌انداز صنعت مشروبات در طولانی مدت به این درخشندگی باشد.»

«بسیاری افراد در حوزه بزرگتر غذا و مشروبات، هشدار داده بودند که قانون فاصله‌گیری دو متری برای بسیاری از کسب و کارها نابودگر است.»

«اگر چه تغییر این قانون به فاصله‌گیری یک متری باعث بازگشت بسیاری از میکده‌ها به فعالیت می‌شود، اما برای سایر کسب و کارها هنوز هم قانونی محدودکننده است.»

این اندیشکده همچنین برآورد کرده است که سود میانگین برای کسانی که فعالیت‌ها را از سر می‌گیرند، حدود ۴۶ درصد دوره پیش از کرونا خواهد بود، چرا که هزینه‌ها افزایش یافته‌اند.

گزارش بیشتر از سوی پرس اسوسیشن

© The Independent

بیشتر از جهان