ادای احترام ادل به قربانیان آتش‌سوزی گرنفل

«۷۲ جان برای همیشه در دلهای ما خواهد بود»

ادل خواننده بریتانیایی- AFP

سه سال پس از کشته شدن ۷۲ نفر در آتش‌سوزی در برج در غرب لندن، ادل به قربانیان تراژدی گرنفل ادای احترام کرد. 

او با به اشتراک گذاشتن فیلمی درباره مراسم یادبود آنان که امشب (۱۴ ژوئن، یکشنبه) برگزار می‌شود، نوشت:‌ «امروز، یکشنبه، سه سال از واقعه گرنفل می‌گذرد. ۷۲ جان برای همیشه در دلهای ما خواهند بود.» 

ادل در توییتی نوشت:‌ «برای گرامیداشت یاد گرنفل، به من و اتحاد برای گرنفل بپیوندید، ساعت شش عصر در یوتیوپ نشان دهیم که هنوز برای تغییر و عدالت با هم متحد هستیم. برای اطلاعات بیشتر حساب اتحاد برای گرنفل را دنبال کنید.»

او افزود:‌ «قلب‌های سبز به اشتراک بگذارید! سبز برای گرنفل!»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ادل تنها ساعاتی پس از وقوع آتش‌سوزی در سال ۲۰۱۷، در محل واقعه حضور یافت، و در حالی که کاملا مشخص بود که تحت تاثیر قرار گرفته است، سعی در آرام کردن دیگران داشت.

ادل در اینستاگرم خود نوشت: 

«امروز یکشنبه، سه سال از واقعه گرنفل می‌گذرد. ۷۲ جان برای  ۷۲ جان برای همیشه در دلهای ما خواهند بود. برای گرامیداشت یاد گرنفل، به من و اتحاد برای گرنفل بپیوندید، ساعت شش عصر در یوتیوپ نشان دهیم که هنوز برای تغییر و عدالت با هم متحد هستیم. برای اطلاعات بیشتر حساب اتحاد برای گرنفل را دنبال کنید.»

دو هفته بعد، ادل در یکی از اجراهایش در استادیوم ومبلی، از دولت ترزا می، به دلیل نحوه مدیریت مهار آتش انتقاد کرد. 

او با اشاره به دیدار خود از محل آتش‌سوزی، گفت:‌ «یکی از سخت‌ترين تجربیات زندگیم بود.» 

او به مخاطبانش گفت:‌ «رسیدگی به آتش‌سوزی جوری که ما فکر می‌کنیم نیست. یک آشوب تمام عیار بود. هیچ اطلاع‌رسانی انجام نمی‌شد، و مردم مستاصل بودند. هیچ‌کس نمی‌دانست که باید چه کار کند، یک آشوب واقعی.» 

او همچنین از قصد خود برای جمع‌آوری پول با هدف کمک به آسیب‌دیدگان آن فاجعه خبر داد. 

در دسامبر ۲۰۱۸، او به کارزار ویدیویی استورمزی، آکالا، و دیگر چهره‌های مشهور و محبوبی پیوست که از دولت می‌خواستند تا «روکش‌کاری‌های فلزی خطرناک» را از ساختمان‌های بریتانیا حذف کنند. 

© The Independent

بیشتر از جهان