جنیفر انیستون ۱ میلیون دلار به بنگاه خیریه عدالت نژادی اهدا کرد

جنیفرانیستون در کمک از جنبش «جان سیاهان مهم است» به بنگاه خیریه عدالت نژادی این مبلغ را اهدا کرد

جنیفر انیستون هنرپیشه آمریکایی- Jon Kopaloff / GETTY via AFP

جنیفرانیستون در کمک از جنبش «جان سیاهان مهم است» به بنگاه خیریه عدالت نژادی «رنگ تغییر»۱ میلیون دلار (۷۹۰ هزارپوند) اهدا کرده است.

این کمک مالی به دنبال مرگ جورج فلوید صورت گرفت، مرد سیاه پوستی که بعد از فشار ۹ دقیقه زانوی افسر پلیس سفید پوست بر گردن او، درحالی که به آنها می گفت نمی تواند نفس بکشد، کشته شد.

یک منبع نزدیک به این بازیگر سریال « دوستان» به «ساندی میرور» گفت که او می خواهد به مبارزه علیه نژادپرستی نظام مند کمک کند. « مثل خیلی از افراد، جنیفر هم از آنچه که در امریکا در حال وقوع است و از این بی عدالتی بسیار بد هر روزه با رنگین پوستان، عمیقا متاثر است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

« او می خواهد حمایت خودش را نشان بدهد و این مبلغ زیاد را به بنگاه خیریه که بیشتر از همه خودش را تحت تاثیر قرار داده، بخشیده است. روی صفحه اینستاگرامش، راه ارتباطی برای اهدای طرفدارانش هم وجود دارد.»

انیستون یک ویدئو از نویسنده و فعال اجتماعی «جیم بالدوین» در اینستاگراش با این توضیح منتشر کرده است: «این هفته به دلایل زیاد، بسیار ناراحت کننده بوده است. ما باید بپذیریم که نژاد پرستی و توحش پلیس در این کشور مدت زیادی است که وجود دارد و هرگز درست نشده است.»

او ادامه داد:« به عنوان هم پیمانانی که صلح و برابری را می خواهند، وظیفه ما این است که صدایمان را بلند کنیم، عدالت خواه باشیم، در این زمینه ها بیاموزیم و بیشتر از هر چیز دیگر، عشق را گسترش دهیم.»

« چقدر زمان بیشتری را بدون تغییر می خواهیم صرف کنیم؟ چقدر زمان بیشتر؟»

© The Independent

بیشتر از زندگی