شاهزاده ویلیام از مشاوران خط کمک‌رسانی برای مردم بحران زده است

این کار در راستای طرح پاسخ‌گویی داوطلبانه اداره بهداشت و خدمات داوطلبانه سلطنتی صورت گرفته است

دوک و دوشس کمبریج به صورت داوطلبانه به گفت‌وگو با مردم آسیب‌پذیر و منزوی پرداخته‌‌اند- Oli SCARFF / AFP

شاهزاده ویلیام فاش کرده است که از طریق یک خط تلفن کمک‌رسانی در بحران که توسط  بنیاد سلطنتی برای کمک به مردم ایجاد شده است، به مشاوره مردم پرداخته است.

دوک کمبریج یکی از ۲۰۰۰ داوطلب بحران درخط «شاوت» به شماره ۸۵۲۸۵ است که ۲۴ ساعته به پیام‌رسانی در این خط کمک‌رسانی مشغول هستند.  

این حرکت شاهزاده با «هفته داوطلبان» همزمان شد؛ جشن سالانه‌ای که درآن مردم برای کمک‌رسانی داوطلبانه از سراسر کشور شرکت می کنند.

«شاوت» در ماه مه سال گذشته، با کمک این زوج کمبریج و دوک و دوشس ساسکس که مبلغ ۳ میلیون پوند از بنیاد سلطنتی‌شان به آن اختصاص دادند، آغاز به کار کرد.

تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار متن مکالمه بین داوطلبان و افرادی که از این خط کمک‌رسانی برای حفظ سلامت روحی استفاده می‌کنند، رد و بدل شده است.

بیش از ۶۵ درصد کسانی که از این خدمات استفاده می کنند، افراد زیر ۲۵ سال هستند.

ماه گذشته دوک و دوشس کمبریج در اولین سالگرد« شاوت» با برخی از داوطلبان از طریق مکالمه ویدیویی ارتباط برقرار کردند. شاهزاده ویلیام در آن تماس گفت: «من می‌خواهم چند راز کوچک را با شما در میان بگذارم، در واقع من در روی خط داوطلبان هستم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دوشس هم به صورت داوطلبانه به گفت‌وگو با مردم آسیب‌پذیر و منزوی پرداخته‌ است. این کار در راستای طرح پاسخ‌گویی داوطلبانه اداره بهداشت و خدمات داوطلبانه سلطنتی صورت گرفته است.

این زوج کمبریج با صحبت کردن با گروه واکنش به کرونا به نام مکینلت، بر هفته داوطلبان تاکید کردند. گروه مکینلت متشکل از ۱۲۰ داوطلب است که بخش مرکزی ولش در مکینلت و روستاهای اطراف آن را شامل می‌شود.

این گروه وظیفه رساندن غذا، ایجاد خط تلفن کمک‌رسانی و پخت و پز برای افراد آسیب‌پذیر را در زمان بحران کرونا به عهده دارد.

شاهزاده ویلیام به آنها گفت: «این هفته داوطلبان است و من می‌خواهم از طرف هردومان از شما بسیار تشکر کنم. ممنون برای هرآنجه داوطلبانه انجام می‌دهید، ممنون برای تمام تلاش‌تان و وقتی که صرف می‌کنید.»

این زوج پیش‌تر از این با لیندا ادوارد ریلی که مادر بزرگی ۹۱ ساله است، گفت‌‌وگو کرده بودند. آن زن پیش از آن که کمک داوطلبانه «سدیه مواد»، یکی از اعضای این برنامه را دریافت کند، تنها و منزوی بود.

 دوک و دوشس همچنین با سازمان« کانشس یوث» به گفت‌وگو یرداختند و در مورد آموزش در خانه شوخی کردند. این سازمان واقع در یورکشایر غربی، جمعیتی را در بر می‌گیرد که به کار با جوانان عمدتا سیاهپوست و سایر اقلیت‌های قومی می‌پردازند. 

این زوج کمبریجی هنوز افشا نکرده‌اند که آیا فرزندانشان را به مدرسه بازگردانده‌اند، یا خیر.

گزارش  های بیشتر از پرس اسوسیشن

© The Independent

بیشتر از زندگی