کایلی جنر نگران حذف نامش از میلیاردرهای «فوربز» نیست

مجله فوربز سال گذشته کایلی را جوان‌ترین میلیاردر خود‌ساخته جهان خوانده بود

جنر به اتهامات توییتر پاسخ داده و فوربز را هم به نشر جمله‌های نادرست و فرضیه‌های ثابت نشده متهم کرده است-Mike Coppola / Getty Images via AFP

کایلی جنر می‌گوید بیرون کشیده شدن نام او از لیست « میلیونرها» توسط مجله فوربز، «واقعا آخرین چیزی است که به آن فکر می‌کند»

روز جمعه گزارشی با این تیتر چاپ شد، «رشته دروغ‌های کایلی جنر»،که به مدارکی اشاره می‌کند که از شرکت کوتی به دست آمده است. این شرکت در ماه نوامبر ۵۱ درصد از محصولات زیبایی نشان تجاری « کایلی جنر» را به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار(۴۸۶ میلیون پوند) خریداری کرد. 

مجله فوربز که سال گذشته کایلی جنر را جوان‌ترین میلیاردر خود‌ساخته خوانده بود، مدارکی ارائه می‌دهد که  کسب و کار جنر کوچک‌تر و کم درآمدتر از آن چیزی است که این خانواده در طول سال‌ها مدیریت لوازم آرایشی، به رسانه ها از جمله مجله فوربز نشان داده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گزارش‌ها می‌گوید: «این کسب و کار هرگز از شروع به این بزرگی نبوده است و جنرها از سال ۲۰۱۶ تا حالا در مورد آن دروغ می‌گویند، پیش‌نویس‌های مالیاتی آنها هم اعداد نادرستی را در بر می‌گیرد و ازطریق این اطلاعات، فوربز میزان درآمد کایلی و شبکه مالی‌اش را برآورد می‌کند.

جنر به اتهامات توییتر پاسخ داده و فوربز را هم به نشر جملات نادرست و فرضیات ثابت نشده متهم کرده است.

این جوان ۲۲ ساله دروغ‌هایی که در مورد میلیاردر بودنش به وی نسبت داده‌اند را تکذیب کرده و ادعای جعل اظهارنامه مالیاتی توسط این نشریه را زیر سوال برده است.

او توییت کرد:«‌اظهارنامه مالیاتی، حتی اگر جعل هم شده باشد، تنها مدرک شماست؟ پس شما فقط «فکر می‌کنید» که آنها جعل شده باشند؟ مثل همین جملاتی که در حال خواندنشان هستم؟»

جنر افزود که از داشتن دختر زیبایش و و کسب و کار موفقش خوب و خوشحال است.

یک نفر در پاسخ به جنر نوشت:«‌واقعا الان نگران این مساله هستید؟! احتمالا ارجاع وی به همه‌گیری ویروس کرونا و یا مرگ جورج فلوید بوده است. این مرد سیاهپوست در حالی درگذشت که توسط یک افسر دست بند زده شده و وقتی که زانوی افسر چند دقیقه روی گردن وی بود و راه تنفس او را مسدود کرده بود.»

جنر هم پاسخ داد، «این موضوع حقیقتا آخرین چیزی است که در حال حاضر من را نگران می کند، و ادامه داد:‌ «من می‌توانم فهرستی از ۱۰۰ مورد مهمتر از فکر کردن به میزان درآمدی که دارم، ارائه بدهم.»

روز جمعه کایلی در اینستاگرامش مطلبی از مرگ آقای فلوید را منتشر کرد.

«از وقتی که ویديوهای دلخراش و ناراحت کننده کشتن جورج فلوید را اوایل هفته دیدم، نتوانسته‌ام صورت و جملاتش را فراموش کنم. من به شخصه هرگز رنج و ترسی که سیاهان هر روز در کشور می بیینند را تجربه نکرده ام. هیچ کس نباید در ترس زندگی کند و هیچ کس شایسته مرگی چون جورج فلوید و خیلی های دیگر نیست. برای بلند کردن صدای بقیه مان خیلی هم دیرشده است. ما در حال حاضر با دو همه گیری وحشتناک در کشورمان رو به رو هستیم، و نمی توانیم کنار کشیده و بی تفاوت باشیم، نژاد پرستی یکی از آنهاست. من نگران دخترم هستم و امیدوارم آینده بهتری داشته باشد. من برای خانواده و دوستان جورج فلوید، دلشکسته شده‌ام. نگذارید که این اسم فراموش شود. به اشتراک بگذارید، تماشا کنید و راجع به این مساله حرف بزنید. چرا که تنها از این طریق است که می‌توانیم با هم متحد شویم و تغییر مورد نیاز و آگاهی را به‌وجود آوریم. روحت شاد جورج فلوید»

او نوشت: «من به شخصه هرگز رنج و ترسی که سیاهان هر روز در کشور می‌بیینند را تجربه نکرده‌ام. هیچ کس نباید در ترس زندگی کند و هیچ کس شایسته مرگی چون جورج فلوید و خیلی‌های دیگر نیست»

جنر افزود: «من نگران دخترم هستم و امیدوارم آینده بهتری داشته باشد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی