پاملا اندرسون: فیلم گارد ساحلی با بازی دوئین جانسون را دوست نداشتم

خانم اندرسون می‌گوید بودجه هنگفت برای این فیلم غیر ضروری بود

پاملا اندرسون هنرپیشه کانادایی تبار یکی از ستارگان فیلم «گارد ساحلی» -Valery HACHE / AFP

پاملا اندرسون آشکار کرد که خیلی به فیلم «گارد ساحلی» با بازی دوئین جانسون علاقه‌ای ندارد.

این بازیگر که نقش سی جی پارکر را در فاصله سالهای ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ دراین سریال محبوب بازی کرد، برای بازی در بخش پایانی سریال «ببین برای اندی کوهن چه اتفاقی می افتد؟» انتخاب شد.

وقتی از اندرسون که نقش کوتاهی را در فیلم سال ۲۰۱۷ داشت، در مورد آن صحنه مهم سئوال شد او گفت: «دوستش نداشتم، اون رو یه سریال بد تلویزیونی به همون بدی که خود تلویزیون هست در نظر بگیریدش. این همون چیزیه که «گارد ساحلی» را جذاب می کنه. می فهمی؟ این که سعی کنی این فیلم ها را خارج از تلویزیون بسازی، خرابش میکنه.»

او همچنین گفت بودجه هنگفت برای این فیلم غیر ضروری بود.

خانم اندرسون گفت: «با هزینه ۶۵ میلیون دلار میشه فیلم خوب ساخت. ما نمایش خودمون را با چیزی مثل ۵۰۰ هزار دلار ساختیم. همون انفجارها، همون جریان آب و خلاق بودن، بخش جذاب کار بود.»

زک افرون، الکساندرا دادداریو، پریانکا چوپرا و کلی روبرباخ،  که شخصیت اندرسون را بازی میکردند هم دراین فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در جدول فروش جهانی باکس آفیس، ۹ .۱۷۷ میلیون دلار به دست آورد اما با انتقاد منتقدین رو به رو شد. این فیلم سرانجام نشان تمشک طلایی را در بخش So Rotten You Loved It به دست آورد.

جانسون به تازگی فاش کرده که در سال ۲۰۱۰ یک نقش اصلی را به نفع تام کروز از دست داده است، علیرغم این که فکر می کرد در آن موفق می شود.

© The Independent

بیشتر از فیلم