تصویری متفاوت از بریتنی اسپیرز برای آلبوم «گلوری»

آلبوم «گلوری» همواره نظر مثبت منتقدار را به خود جلب کرده

بریتنی اسپیرز و دوست پسرش سام اصغری در «چاینیز تیتر» هالیوود، ژوئیه ۲۰۱۹- VALERIE MACON / AFP

بریتنی اسپیرز در تشکر از طرفدارانش که کمک کردند آلبوم «گلوری» او مربوط به سال ۲۰۱۶، هفته گذشته به صدر جدول «آی‌تیونز» برسد، از  یک تصویر جدید خود برای جلد این آلبوم، پرده‌برداری کرد. 

پیشتر در ماه جاری طرفداران بریتنی اسپیرز در رسانه‌های اجتماعی بحث از این می‌کردند که نهمین آلبوم این خواننده چنان که باید مورد استقبال قرار نگرفته است. 

تصویر جدید که در  تارنماهای پخش زنده برای آلبوم گلوری قرار گرفته است، در حساب اینستاگرام خانم اسپیرز نیز به اشتراک گذاشته شده است. 

در این عکس او را در حالی دیده می‌شود که به پشت در صحرا دراز کشیده است و یک مایوی طلایی به تن دارد و در اطرافش زنجیر دیده می‌شود. 

بریتنی اسپیرز در اینستاگرم خود در توضیح آن عکس نوشت: «یک تصویر روی جلد جدید برای آلبوم گلوری خواسته بودید و چون به صدر رسید، باید به خواسته‌تان جواب می‌دادیم. این (دستاورد) بدون شما ممکن نبود!» 

آلبوم گلوری از منتقدانی که صدای اسپیرز را در مقایسه با آلبوم‌های قبلی او دارای «پیشرفت عظیم» ارزیابی کردند، امتیازهای مثبت گرفت. یک نفر نیز آن را در مقایسه با دوران «مسموم» او، بسیار مثبت ارزیابی کرد. 

هفته‌نامه انترتینمنت این آلبوم را «از نظر صدا، جذاب‌ترين آلبوم» خانم اسپیرز در یک دهه ارزیابی کرد و گفت اسپیرز «نسبت به چندین سال گذشته زنده‌تر و مشتاق‌تر است.»

گلوری از سال ۲۰۰۷ و پس از آلبوم بازگشت اسپیرز به نام «بلک‌آوت»، پرطرفدارترین آلبوم اسپیرز به شمار می‌رود. 

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر