سخنگوی قوه قضاییه دو دانشجو را به رابطه با مجاهدین خلق متهم کرد

غلامحسین اسماعیلی: سربازان گم‌نام امام زمان آنها را بازداشت کردند

غلامحسین اسماعیلی گفت این دانشجویان به تازگی دستگیر شده‌اند-عکس از باشگاه خبرنگاران

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی دو دانشجوی بازداشت شده را به رابطه با ضد انقلاب و مجاهدین خلق متهم کرد و مدعی شد: «آنها به گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی وصل شده بودند و قصد خرابکاری داشتند.»

اسماعیلی نام این دانشجویان را اعلام نکرد اما ادعا کرد آنها تحت تعلیم مجاهدین خلق و به دنبال انجام اقدامات خرابکارانه در کشور بودند که اقدامات ایذایی آن هم انجام شده بود. او در ادامه مدعی شد آنها موفق به خرابکاری در تهران نشدند و سربازن گمنام امام زمان آنها را دستگیر کردند.

سخنگوی قوه قضایی در ادامه یکی از خانواده‌های دانشجویان بازداشتی را نیز به رابطه با مجاهدین خلق متهم کرد و گفت در بازرسی منزل آنها تجهیزات انفجاری کشف شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیلی در اظهارات خود به این نکته اشاره کرده که این دانشجویان به تازگی دستگیر شده‌اند.

ماه گذشته علی یونسی، برنده مدال طلای المپیاد جهانی نجوم در سال ۱۳۹۶ و امیرحسین مرادی، برنده مدال نقره این المپیاد به دلایل نامعلومی بازداشت شده بودند.

شورای صنفی دانشجویان ایران بازداشت این دانشجویان را به ماموران لباس شخصی نسبت داده بود.

در ماه‌های اخیر و پس از اعتراض‌های آبان‌ماه، شمار دیگری از فعالان مدنی و دانشجویان و روزنامه‌نگاران نیز تحت فشار قرار گرفته‌اند.

بیشتر از