آمار قربانیان ویروس کرونا در بریتانیا از مرز ۲۸ هزار نفر گذشت

در اسکاتلند، تاکنون ۱۵۵۹ نفر در اثر بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند

کادر درمانی انگلیس آمار روزانه‌ای را از میزان تلفات ناشی از مرگ و میر در بیمارستان‌ها ارايه می‌دهد - REUTERS/Hannah McKay

به گزارش مرکز بهداشت و مراقبت اجتماعی بریتانیا در طول ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۶۲۱ مرگ مبتلا به ویروس کرونا، به مجموع ۲۸ هزار و ۱۳۱ نفر اضافه شده است.

 به گفته دبیر دولت محلی، رابرت جنریک، آمار جدید مرکز درمان و مراقبت اجتماعی روز شنبه، حاکی از آن است که تعداد یک میلیون و ۱۲۹ هزار و ۹۰۷  تست کرونا در بریتانیا در حال انجام است که تعداد ۱۰۵ هزار و ۹۳۷ مورد روز جمعه صورت گرفته است.

به دنبال انعکاس جملات بوریس جانسون در ابتدای هفته، آقای جنریک با توجه به نشست مطبوعاتی که صورت گرفت اذعان داشت که بریتانیا از نقطه حداکثری ویروس کرونا گذشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کادر درمانی انگلیس اعلام کرد که با گزارش افزایش مرگ تعداد ۳۷۰ فرد که مبتلا به کوید-۱۹ بودند، میزان کلی ثبت شده در بیمارستان مجموعا ۲۰ هزار و ۸۵۳ نفر می‌باشد.

از مجموع این ۳۷۰ مرگ، ۷۵ نفر اول ماه می، ۱۴۹ نفر ۳۰ آپریل و ۵۲ نفر در تاریخ ۲۹ آپریل ثبت شده است.

این آمارها همچنین نشان می‌دهد که ۸۵ مرگ جدید در فاصله زمانی اول آپریل تا ۲۸ آپریل صورت گرفته است. در حالی که ۹ مرگ باقی مانده به ماه مارس بر می‌گردد وقدیمی‌ترین مرگ متعلق به ۳۱ مارس است. 

کادر درمانی انگلیس آمار روزانه‌ای را از میزان تلفات ناشی از مرگ و میر در بیمارستان‌ها ارايه می‌دهد که نشان‌دهنده آن است که هیج مرگی در طول روزها و یا هفته‌های گذشته گزارش نشده است.

صحت این آمار در واقع نتیجه آزمایش‌هایی است که پس از مرگ، روی بیماران مبتلا به کوید-۱۹ صورت گرفته است.

این ارقام که توسط  کادر درمانی انگلیس، منتشر شده است نشان می‌دهد که بالاترین میزان تلفات به ۸ آپریل بر می‌گردد که  میزان مرگ‌ها، روزانه ۸۶۴ نفر را در شامل می‌شد. 

در اسکاتلند، با افزایش ۴۴ نفر در روز جمعه، در مجموع ۱۵۵۹ فرد مبتلا به کرونا تاکنون جان خود را از دست داده‌اند، در حالی که ولزبا ثبت آمار۴۴ نفر، به مجموع تعداد ۹۶۹ مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا رسید. 

© The Independent

بیشتر از جهان