امکان پرداخت انعام از سوی هواداران به هنرمندان از طریق اسپاتیفای

کاربران اسپاتیفای می‌توانند مستقیما به هنرمندان مورد علاقه‌شان انعام بدهند

اسپاتیفای ابراز امیدواری کرده که این امکان، به هنرمندان اجازه دهد تا در دوران تعطیلی به خلق موسیقی ادامه دهند- Savenok/Getty Images for Spotify/AFP

یک امکان جدید در «اسپاتیفای» به هنرمندان اجازه می‌دهد که در دوران بحران ویروس کرونا، بتوانند برای کمک به یک برنامه جمع‌آوری پول به انتخاب خودشان، از طرفداران خود «انعام» مستقیم دریافت کنند. 

شنوندگان اسپاتیفای خواهند توانست از طریق «انتخاب اعانه هنرمند» کمک خود را ارائه دهند، و هنرمند است که انتخاب می‌کند این کمک از طریق تارنمای «گوفاندمی» انجام گیرد یا مستقیما از طریق حساب «پی‌پل» یا «کش‌اپ» پرداخت و دریافت شود. 

با رکود صنعت موسیقی بر اثر همه‌گیری ویروس کرونا و تلاش بسیاری از هنرمندان برای به تعویق انداختن انتشار آلبوم‌هاشان، اسپاتیفای ابراز امیدواری کرده است که این امکان، به هنرمندان به زحمت‌افتاده اجازه دهد تا در دوران تعطیلی به خلق موسیقی ادامه دهند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مطلبی که در وبلاگ اسپاتیفای انتشار یافته است، می‌گوید:‌ «اول از همه، این امکان به هنرمندانی که مایلند برای حمایت از خود، گروهشان، و عوامل همکاری‌شان پول جمع کنند، اجازه می‌دهد تا از طریق پروفایل خود در اسپاتیفای به دوستدارانشان این موضوع را اعلام کنند.» 

«با توجه به ضرورت این دوران و تاثیر بحران کووید۱۹، ما تا جایی که بتوانیم، برای تولید این محصول جدید سرعت به خرج می‌دهیم تا در اختیار تعداد هرچه بیشتری از هنرمندان قرار گیرد. ما هرگز در گذشته اقدام به ساخت چنین امکانی برای جمع‌آوری پول نکرده بودیم.» 

اسپاتیفای گفت: «ما این را اولین نسخه از محصولی می‌دانیم که با افزایش دانش ما در کمک هرچه بیشتر به جامعه موسیقی، بهتر خواهد شد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی