جیمز باند ۲۵ با تاخیر اما بی‌تغییر به نمایش در می‌آید 

این فیلم قرار بود ماه آوریل به نمایش درآید اما اکران آن هفت ماه به تاخیر افتاده است  

در فیلم «زمانی برای مردن نیست» دانیل کریگ برای آخرین‌بار نقش مامور مخفی را بازی می‌کند- REUTERS/Toby Melville

کری فوکوناگا، کارگردان فیلم «زمانی برای مردن نیست»، می‌گوید که به‌رغم تاخیر در نمایش این فیلم به خاطر شیوع ویروس کرونا، فیلم از نو تدوین نخواهد شد.

این فیلم جیمز باند که در آن «دانیل کریگ» برای آخرین‌بار نقش این مامور مخفی را بازی می‌کند، قرار بود در ماه آوریل به نمایش درآید، اما به علت همه‌گیری کووید ۱۹ اکران آن به ۱۲ نوامبر موکول شده است. 

آقای فوکوناگا در اینستاگرام در پاسخ به این‌که در این چند ماه دست به «جرح و تعدیل»‌ فیلم می‌زند یا نه، تاکید کرد که این فیلم «همین طور که هست، عالی است»، و از الان تا زمان پخش آن در پاییز تغییری به خود نخواهد دید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «بعضی‌ها از من این سوال را پرسیده‌اند. اگر وقت بیشتری می‌داشتیم، خیلی خوب می‌بود، اما وقتی مهلت پساتولید به پایان رسید، کار را به پایان رساندیم؛ خوش‌بختانه پیش از آن که کووید۱۹همه دنیا را تعطیل کند.»

او افزود: «جیمز باند البته فیلم بزرگی است، اما همچنان باید به فکر هزینه‌ها باشیم. مثل خیلی چیزهای، دیگر این‌جا هم آدم می‌تواند تا ابد با فیلم ور برود. اما فیلم همین‌طور که هست عالی است و امیدوارم همه شما هم وقتی پخش شد همین حس را داشته باشید.»

در همین حال، هم‌بازی آقای کریگ، له‌آ سدو، نیز برای اولین بار درباره این فیلم جدید اظهار نظر کرده است.

او در گفت‌وگو با روزنامه «دیلی میل» گفت: «در این فیلم باند خیلی احساسات می‌بینیم.»

او افزود: «فیلم خیلی تاثیرگذاری است. شرط می‌بندم گریه‌تان خواهد گرفت. من که فیلم را دیدم گریه کردم، که موضوع غریبی است، چون خودم در فیلم هستم.»

© The Independent

بیشتر از فیلم