پیرمرد ۱۰۱ ساله‌، کرونا را شکست داد

بهبود این فرد به کادر درمانی بریتانیا امید داده است

عکس از صفحه اینستاگرام Worcestershire Royal Hospital

مرد ۱۰۱ ساله‌ای از کرونا نجات یافت و از بیمارستان مرخص شد.

«کیت واتسون» برای انجام عمل جراحی در بیمارستان بستری شد ولی تب کرد و جواب آزمایش کرونایش مثبت شد. 

طبق اعلام صفحه فیسبوک مدیریت بیمارستان دولتی ووسترشر برای بیماری‌های حاد (تحت نظر سازمان خدمات همگانی سلامت)، او به مدت دو هفته در بیمارستان الکساندرا در ردیچ تحت درمان بود و روز پنجشنبه به خانه بازگشت.

در این مطلب که بیش از ۷ هزار بار بازنشر شده آمده: «خسته نباشید می‌گوییم به همه کارکنان بخش ۱۲ بیمارستان الکساندرا که طی دو هفته اخیر به این خوبی از کیت مراقبت کردند.»

متیو هاپکینز مدیر اجرایی این بیمارستان دولتی در بیانیه‌ای گفت: «در این دوران که یکی از بحرانی‌ترین دوره‌های تاریخ برای خدمات همگانی سلامت است، کارکنان ما در کل مجموعه بیمارستان‌هایمان به نحو احسن می‌کوشند در زندگی خود به بیماران اولویت دهند.»

«خدمه درمانی ما در خط مقدم از جمله این کارکنان‌اند که با وجود فشار کاری شدید از بیماران کرونایی مراقبت می‌کنند. کسانی هم هستند که با تلاش خستگی‌ناپذیر در پشت صحنه از کادر درمانی پشتیبانی می‌کنند.»

او افزود «خوشحال‌ایم که کیت به سلامت از بیمارستان مرخص شد. این ماجرا به خدمه درمانی روحیه مضاعف داد، کسانی که شبانه‌روز به بهترین شکل از بیماران مراقبت می‌کنند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

عروس آقای واتسون به شبکه بی‌بی‌سی گفت حال این مرد صد ساله «خوب است» و بهبودی‌اش «باورنکردنی بود».

او گفت «از وجود این صفحه فیسبوکی اطلاعی نداشتیم تا آن که یکی از اقوام ناگهان آن را برایمان فرستاد و حالا خبرش همه‌جا پیچیده.»

«او را به بیمارستان برده بودند چون در خانه سالمندان زمین خورده بود و نیاز به عمل جراحی داشت و همان خودش در سن ۱۰۱ سالگی مصیبت بزرگی بود. اما آن را پشت سر گذاشت.»

«بستری شدن‌اش برای انجام عمل جراحی به کنار، ناگهان فهمیدیم آزمایش کرونایش هم مثبت شده و بدترین فکرها به ذهن‌مان خطور کرد... اما با این سن و سال خیلی خوب تاب آورد.»

© The Independent

بیشتر از جهان