کمک ۲۵۰ هزار یورویی باشگاه پاری سن ژرمن برای مقابله با کرونا 

پاری سن ژرمن پیراهنی را به فروش گذاشت که به شعار «همه با هم» مزین بود

رئیس این باشگاه گفت: «ما به هیچ وجه نمی‌توانیم به اندازه کافی قدردان کار بی‌نظیر و شجاعانه کارمندان نظام پزشکی باشیم»- FRANCK FIFE / AFP

قهرمانان فرانسوی «پاری سن ژرمن»، بیش از ۲۵۰ هزار یورو برای خدمات بهداشتی محلی که مشغول مبارزه با بیماری عالم‌گیر ویروس کرونا هستند، جمع‌آوری کردند.

پاری سن ژرمن، پیراهن نسخه محدودی را به فروش گذاشت که به جای علامت حامی مالی باشگاه، به شعار «همه با هم» و تعهداتی دیگر برای حمایت از جامعه پزشکی مزین بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این باشگاه تایید کرد که ۱۵۰۰ نمونه از آن پیراهن ورزشی را تا بعدازظهر پنجشنبه فروخته است و تمام عایدات آن به سازمان موقوفه بیمارستان‌های پاریس خواهد رفت.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، گفت: «ما به هیچ وجه نمی‌توانیم به اندازه کافی قدردان کار بی‌نظیر و شجاعانه کارمندان نظام پزشکی در مبارزه هر روزه‌‌شان در این وضعیت اضطراری باشیم.»

مارتین هیرش، دبیرکل موقوفه بیمارستان‌های پاریس، به وبسایت رسمی این باشگاه گفت: «ما بی‌نهایت قدردان این اقدام بی‌نظیر هستیم: پاری سن ژرمن در حمایت از بیمارستان‌های پاریس!»

او ادامه داد: «کارت سفیدی از باشگاهی عظیم برای حمایت از سفیدپوشان! ما هم در حال تلاش به نحو احسن هستیم و آنها می‌دانند این یعنی چه، هدف ما حفظ جان‌های هر چه بیشتر است.»

© The Independent

بیشتر از ورزش