زمانی برای مردن نیست؛ تأخیر در اکران فیلم جیمز باند به دلیل شیوع کرونا

سینماها در چین تعطیل شده‌اند و در در ایتالیا و کره جنوبی حضور مردم در سینما کاهش یافته است

طبق برنامه جدید، این فیلم در ۱۲ نوامبر در بریتانیا و در ۲۵ نوامبر در ایالات متحده آمریکا اکران خواهد شد - Mladen ANTONOV / AFP

اکران فیلم جدید جیمز باند به نام «زمانی برای مردن نیست» تا ماه نوامبر به تأخیر افتاده است.

حساب کاربری مجموعه ۰۰۷ در توییتر، روز چهارشنبه این خبر را منتشر کرد.

در این توییت خبری آمده است: «شرکت ام‌جی‌ام، استودیوی یونیورسال، تهیه‌کننده‌ها مایکل جی ویلسون و باربارا براکلی، پس از بررسی دقیق و ارزیابی کامل بازار جهانی سینما، امروز اعلام کردند که اکران فیلم «زمانی برای مردن نیست» به تعویق خواهد افتاد.»

طبق برنامه جدید، این فیلم در ۱۲ نوامبر در بریتانیا و در ۲۵ نوامبر در ایالات متحده آمریکا اکران خواهد شد. در برنامه اصلی قرار بود فیلم مذکور در ۲ آوریل در بریتانیا و در ۱۰ آوریل در ایالات متحده روی پرده سینماها برود.

این خبر دو روز پس از آن منتشر شد که یک وبلاگ پرطرفدار مجموعه «جیمز باند» خواستار آن شد اکران فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق بیفتد.

در بخشی از نامه منتشر شده در وبسایت MI6-HQ.com آمده است: «از آنجا که ویروس کرونا در آستانه جهانگیر شدن است، بهتر است سلامت عمومی را بر بازاریابی برای زمان اکران و هزینه لغو مراسم‌ تبلیغ فیلم ترجیح دهید.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«به دلیل خطری که سلامت مردم را تهدید می‌کند، رویدادهای عمده‌ای در سراسر جهان لغو شده‌اند یا به زمان دیگری موکول شده‌اند. شرکت های بزرگ فناوری از جمله آمازون و گوگل هرگونه سفر را برای صدها هزار کارمند خود ممنوع کرده‌اند. همه این اقدامات قبل از گسترش ویروس کرونا در ایالات متحده و بریتانیا صورت گرفته است.»

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است از آنجا که شیوع ویروس کرونا بر تولید فیلم تأثیر می‌گذارد و درآمد گیشه را محدود می‌کند، طبق برآوردها گسترش این بیماری می‌تواند خسارتی ۵ میلیارد دلاری برای صنعت فیلم به همراه داشته باشد.

سینماها در چین تعطیل شده‌اند. در ایتالیا و کره جنوبی حضور مردم در سینما کاهش یافته است و در ژاپن نیز همین وضعیت پیش‌بینی می‌شود.

انتظار می‌رود که «زمانی برای مردن نیست» آخرین بازی دنیل کریگ در نقش جیمز باند باشد. در این فیلم رامی ملک، لئا سیدو، لاشانا لینچ، بن ویشاو و نائومی هریس نیز ایفای نقش کرده‌اند.

© The Independent

بیشتر از فیلم