صعود سيتسيپاس به دور دوم مسابقات تنیس دبی

از اتفاقات مهم در روز دوم تنیس دبی مى توان به حذف فابيو فونينى و باوتيستا آگوت در دور اول مسابقات اشاره كرد

سیتسیپاس جوان و با انگیزه که هفته پیش نیز موفق شده بود قهرمان مسابقات تنیس مارسی شود - KARIM SAHIB / AFP

روز دوم مسابقات در شهر دبى با گرماى زياد و دماى ٣٠ درجه كار خود را آغاز شد و كار را براى بازيكنان در روز دوم به چالش کشید.

در بازي‌هاى نخست  امروز مارين چيليچ كروات كه در سال ٢٠١٩ به دليل آسيب ديدگى نتوانسته بود در اكثر مسابقات موفق عمل كند و با افت شديدى مواجه شده بود به مصاف بنيتو پر شانس هشتم قهرمانى از كشور فرانسه در اين مسابقات رفت.

چيليچ در ست اول بسيار پرقدرت و بدون اشتباه ظاهر شد و موفق شد ست اول را ۶-۲ پيروز شود.

در ست دوم نيز چيليچ نبض بازى را در اختيار داشت و در حالى كه ۵-۳ از حریف جلو بود و فقط یک گیم تا پیروزی فاصله داشت ناگهان ورق برگشت و ست را ۷-۵ واگذار کرد، در ست سوم نیز بازی به تایبرک کشیده شد تا حریف فرانسوی این ست را پیروز و در نهایت چیلیچ بازی را در سه ست به حریف واگذار کرد.

دیدار دیگر مهم روز دوم رقابت سیتسیپاس یونانی با حریف اسپانیایی خود یعنی کاررو بوستو بود. ست اول بازی بسیار نزدیک بود و بوستو نشان داده بود که قصد دارد به دوران اوج خود بازگردد، اما سیتسیپاس جوان و با انگیزه که هفته پیش نیز موفق شده بود قهرمان مسابقات تنیس مارسی شود اجازه خود نمایی زیادی به حریف اسپانیایی نداد و ست اول را ۷-۶ پیروز شد.

در ست دوم سیتسیپاس کاملا‌ بر بازی مسلط بود و موفق شد ست دوم را به راحتی با نتیجه ۶-۱ پیروز شود و راحی دور دوم مسابقات شد، حال بایستی دید که فاینال سیستسیپاس جوکوویچ را در این مسابقات شاهد خواهیم بود یا خیر.

از اتفاقات مهم در روز دوم مى توان به حذف فابيو فونينى و باوتيستا آگوت در دور اول مسابقات اشاره كرد.

بیشتر از ورزش