باید و نبایدهای بهداشتی در هواپیما از زبان مهماندار سابق

مهماندار سابق گفت هرگز از دستمال توالت داخل هواپیما استفاده نمی‌کند

عکس تزیینی مهماندار هواپیمایی را نشان می‌دهد-Canva

در دورن همه‌گیری کرونا و پس از آن، برای بسیاری، توجه به بهداشت به خصوص در مکان‌ها و وسائل حمل‌ونقل عمومی بیشتر شد و این دقت به مسافران هواپیما هم سرایت کرده است.

مسافران در هواپیما برای مدت طولانی در فضایی بسته حضور دارند. البته در دوران کرونا اطلاعات زیادی درباره تهویه تخصصی هوا در هواپیما منتشر شد، اما همچنان نگرانی‌های بهداشتی دیگری وجود دارد.

به گزارش هافتینگتون پست، چر دالاس که پنج سال مهماندار خطوط هوایی بود، از حساب تیک‌تاک خود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بهداشتی در هواپیما استفاده کرد.

سه کاری که هرگز نباید انجام داد

دالاس گفت که او «مطلقا هرگز، هرگز» کفش‌های خود را در هواپیما در‌نمی‌آورد. او گفت که مردم را می‌بیند که با پاهای برهنه به دستشویی می‌روند و افزود که این کار برایش باورکردنی نیست.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته دالاس، «احتمال اینکه کسی روی فرش هواپیما استفراغ کرده باشد و بعد فقط روی آن جارو کشیده شده باشد، زیاد است.»

دالاس گفت که او هرگز در هواپیما شلوارک نمی‌پوشد زیرا نه تنها فضای داخل کابین هواپیما سرد است، بلکه اگر تخلیه اضطراری پیش بیاید و مجبور شوید از سرسره پایین بروید، «پوست برهنه پاها آسیب می‌بیند.»

دالاس همچنین گفت هرگز از دستمال توالت داخل هواپیما استفاده نمی‌کند. او گفت: «اگر دستمال توالت را بررسی کنید، قول می‌دهم قطرات آب یا آنچه فکر می‌کنید قطرات آب است را روی آن ببینید!»

او توصیه می‌کند از دستمال‌کاغذی همراه خودتان استفاده کنید.

بیشتر از زندگی