هتل‌ منطقه العلا عربستان سعودی در فهرست لوکس‌ترین هتل‌های جهان

هتل سیکس سنسز که در نوامبر سال ۲۰۲۳ افتتاح شد ادای احترامی به معماری نبطی و محوطه صحرا است

تصویر هتل سیکس سنسز دریای سرخ - sixsences

اطلاعات سفرهای لوکس (ال‌تی‌آی) فهرستی از ۱۵ هتل برتر جهان عرضه کرد. در این فهرست هتل‌های سیکس سنسز عربستان سعودی، شوپارد، بولگاری و پنینسولا جای داشتند و بولگاری رم هم برترین رتبه را به خود اختصاص داد.

برخی از هتل‌‌های تازه افتتاح‌شده از‌جمله سیکس سنسز و دریای سرخ از عربستان سعودی در فهرست لوکس‌‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های جهان قرار گرفتند.

هتل و استراحتگاه سیکس سنسز که در جایگاه دوازدهم قرار گرفت، اولین هتلی بود که در نوامبر امسال در طرح توسعه دریای سرخ عربستان سعودی افتتاح شد.

به گزارش نشنال‌نیوز، این هتل ادای احترامی به معماری نبطی و فضای بیابانی اطراف آن است که با ۳۶ اتاق مهمان و سوئیت و ۴۰ استخر ویلا در دل تپه‌‌ها قرار گرفته است.

به گزارش ال‌تی‌آی، در حالی‌که عربستان سعودی در نقشه گردشگری مجلل جهانی به تحکیم جایگاهش ادامه می‌دهد، این ملک ویژه استانداردهای استثنایی در پایداری و مهمان‌نوازی در صحرا به دست می‌آورد.

به گزارش ال‌تی‌آی، هتل پنینسولا در لندن در جایگاه پانزدهم قرار دارد. هتل دالی در آتن جایگاه چهاردهم و هتل کاپالا در سیدنی و کومو متروپولیتن سنگاپور جایگاه سیزدهم و یازدهم را از آن خود کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در جایگاه دهم هتل فیفت اونیو در نیویورک قرار دارد که یک بنای قدیمی، غنی، رمانتیک و رنگارنگ است که حال‌و‌هوای یک مدرسه‌ قدیمی را دارد.

رفلز در اُوو لندن در جایگاه هشتم  قرار گرفته است. این بنای فوق‌العاده در نقطه‌ای تاریخی بنا شده و دفتر جنگ قدیمی بریتانیا طی یک تغییر شش ساله به این هتل مجلل تبدیل شده است. این هتل شامل ۱۲۰ اتاق و سوئیت، ۹ رستوران، سه میخانه و محل ماساژ و استراحت (اسپا) می‌شود.

به گزارش ال‌تی‌ای، یکی دیگر از شعبه‌های سیکس سنسز در ایتالیا که محل آرامش واقعی در مرکز تاریخی و شلوغ شهر رم است در رتبه هفتم قرار می‌گیرد.

جایگاه ششم به استل مانور انگلستان تعلق دارد که یک هتل و باشگاه روستایی ۶۰ هکتاری در آکسفوردشایر است.

جایگاه پنجم هم به شعبه دیگری از هتل پنینسولا اختصاص دارد که در استانبول قرار گرفته است و از هر سمتش شما را به وجد می‌آورد. همچنین ماندارین اورینتال تماشایی در کوستا ناوارینو در یونان جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

هتل بولگاری در توکیو ژاپن که ماه آوریل افتتاح شد در جایگاه سوم قرار دارد. این هتل می‌تواند مجلل‌ترین هتل ژاپن باشد. سپس هتل پلس وندوم در پاریس که به خانه شوپارد تعلق دارد، به آرامی این جواهر را که ۱۵ سوئیت و اتاق دارد در پاریس خلق کرده است.

موقعیت برتر این فهرست هم به یکی دیگر از بناهای بولگاری در رم تعلق دارد.

ال‌تی‌آی با ابراز شگفتی از اختصاص این مقام به بولگاری گفت: «هرگز تصور نمی‌کردیم یک نام مشهور در میان جواهرات بتواند از مجلل‌ترین هتل‌های جهان پیشی بگیرد و مقام مجلل‌ترین هتل جهان را به دست آورد.»

بیشتر از سفر