دختر جوان بحرینی تنها نماینده زنان منطقه در مسابقه دختر شایسته جهان است ‏

لوجین یعقوب ۱۹ ساله جوان‌ترین شرکت‌کننده در این رویداد بود که در استراحتگاهی تفریحی در مالدیو ‏برگزار شد

«گروه یوگن» که دفتر مرکزی آن در دبی است، این رقابت را برگزار کرد که حق امتیاز این رقابت‌ها در پاکستان و مصر را هم دارد-YUGEN PR AND TALENTS

باور به خود و پشتکار؛ به باور لوجین یعقوب، این‌ها خصوصیاتی است که تاج پیروزی در رقابت‌های دختر شایسته بحرین در سال ۲۰۲۳ را برای او به ارمغان آورد.

لوجین یعقوب، مدل جوان بحرینی، پس از غلبه کردن بر ۸ شرکت‌کننده دیگر، عنوان دختر شایسته بحرین در سال ۲۰۲۳ را به دست آورد. در مسابقات بین‌المللی دختر شایسته، که آبان امسال در السالوادور برگزار می‌شود، او نماینده بحرین خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این بازیگر و مدل ۸ شرکت‌کننده بخش نهایی را برای رسیدن به این تاج شکست داد. در ماه نوامبر، او سومین ملکه زیبایی خواهد شد که پس از منار ندیم دیانی (در ۲۰۲۱) و اِولین خلیفه (در سال گذشته) بحرین را در رقابت‌های دختر شایسته جهان نمایندگی خواهد کرد.

یعقوب ۱۹ ساله جوان‌ترین شرکت‌کننده در این رقابت بود که شنبه شب در استراحتگاه تفریحی جزیره میریهی در مالدیو برگزار شد.

نامزدها در پنج بخش مسابقه شامل «مصاحبه شخصی، لباس فعال، لباس شنا، لباس شب، و سوال نهایی» امتیازدهی شدند.

به گزارش نشریه نشنال، یعقوب که از پدری بحرینی و مادری آمریکایی به دنیا آمده است، داوران را با «زیبایی، مهارت‌های ارتباطی صحیح، و قلبی پرشور برای طرفدارانش» تحت تاثیر قرار داد.

یعقوب به‌تازگی پروژه‌ای را راه‌اندازی کرده است که به کودکان دارای نیازهای ویژه در مدرسه‌ها و کسانی که در بیمارستان‌ها در حال بهبودی‌اند کمک می‌کند.

داوران دختر شایسته بحرین امسال این‌ها بودند: مای عمر، بازیگر مصری، لیلا هادیوی، بازیگر مراکشی، بیلی می، خواننده فیلیپینی و عضو سابق Now United، اورواشی راوتلا، بازیگر بالیوود، و اِولین خلیفه، دختر شایسته بحرین سال گذشته.

«گروه یوگن» که دفتر مرکزی آن در دبی است این رقابت را برگزار کرد که حق امتیاز برگزاری این رقابت‌ها در پاکستان و مصر را نیز دارد.

بیشتر از مُد و زیبایی