کامرون دیاز و بنجی مدن تولد دخترشان را اعلام کردند

«باید از حریم خصوصی کودک خود محافظت کنیم»

این زوج پست خود را با آروزی سال و دهه‌ای خوش برای هواداران خود به پایان بردند. - (CROPPED) Dimitrios Kambouris/Getty Images for SiriusXM/AFP

کامرون دیاز و بنجی مدن تولد اولین فرزندشان را اعلام کردند، دختری به نام ردیکس مدن.

این زوج خبر بچه‌دار شدن‌شان را روز جمعه، طی بیانیه‌ای مشترک در اینستاگرام اعلام کردند و همچنین اظهار داشتند می‌خواهند جزئیات بیشتر درباره دخترشان را خصوصی نگاه دارند.

آنها نوشتند: «تبریک سال نو از طرف خانواده مدن! ما خیلی خوشحال هستیم، شاد و قدردان این که دهه جدید را با اعلام تولد دخترمان، ردیکس مدن، جشن خواهیم گرفت. او بلافاصله قلب‌های ما را ربود و خانواده‌مان را تکمیل کرد.»

کامرون دیاز ۴۷ ساله سپس گفت گرچه او و بنجی «سر از پا نمی‌شناختند که این خبر را به اشتراک بگذارند» اما همچنین به شدت احساس می‌کنند «باید از حریم خصوصی کودک خود محافظت کنند.»

این تازه مادر نوشت: «به همین خاطر عکس‌های او را منتشر نکرده و هیچ گونه جزئیات بیشتری نخواهیم گفت؛ غیر از این که او خیلی خیلی بانمک و تو دل بروست! بعضی‌ها می‌گویند او نظیر ندارد.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@benjaminmadden

A post shared by Cameron Diaz (@camerondiaz) on

این زوج پست خود را با آروزی سال و دهه‌ای خوش برای هواداران خود به پایان بردند.

گرچه دیاز و مدن ۴۰ ساله رابطه خود را از زمان ازدواج در سال ۲۰۱۵ تا کنون تقریبا خصوصی و مخفی نگاه داشته‌اند، کامرون دیاز در ماه اوت آن سال در مصاحبه‌ای با نشریه این‌استایل از عشق خود به همسرش صبحت کرد.

او گفت: «ازدواج با او بهترین اتفاق زندگی من بود. همسر من بهترین است. او بهترین آدم و شریک بی‌نظیر زندگی من است. ازدواج امری سخت و پیچیده است و نیاز به کار و تلاش فراوان دارد. به همین خاطر به کسی نیاز دارید که حاضر باشد در این کار و تلاش با شما شریک شود .چرا که در ازدواج نمی‌توان ۶۰/۴۰ کارها را تقسیم کرد، همیشه همه چیز ۵۰/۵۰ است.»

© The Independent

بیشتر از زندگی